mom2012

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av madeleine - 7 mars 2013 20:38

Nej verkligen inte...tappar min mob i golvet som ja gjort tusen ggr..men denna ggn bestämde den sig för å gå sönder...själva huvudknappen på den som gör att man kmr ur alla program å te starsidan gick sönder helt..niklas har försökt å ja med nu å laga den..tog isär telen å pillade med men icke..fan säger ja bara..:(
Sen inte nog med det så bestämde sig min nagel som redan var lite sönder att gå sönder nästan helt..ja som hoppades att de iaf skulle hålla tills bröllopet nu i helgen vi ska på. Men icke! så nu kmr de se jätte dumt ut..:( buhuuu!!
Nee ingen toppen kväll direkt..
Nu sover iaf niklas å linnea..ja får väl försöka sova ja med då..go natt alla!!

Kram från oss

Av madeleine - 7 mars 2013 16:51

Min lilla prinsessa har varit små snorig några dagar. Å inatt vaknade hon till 2 ggr skrikandes för hon inte kunde andas genom näsan å inte kunde ha nappen..:( stackarn! Å näsdropparna hjälper ju inte så mkt tyvärr...
Hoppas bara de inte blir värre å hon får feber lr så..=/
Vet att dom säger att när dom har jobbigt med näsan, ska man lägga böcker under ena delen utav sängen.
Det roliga då är vi äger knappt några böcker..eftersom både ja å niklas hatar läsa :P haha
Får sno med mig några av pappa när jag är där nästa ggn..så de finns hemma..han har ju ett helt lager :P
Så inte blev de så mkt sömn inatt heller..vilket gjorde att jag har en härlig huvudvärk idag..så vi har bara varit hemma idag å tagit det lugnt. Gjort pannkakor till Niklas eftersom han älskar det :)
Jag testade göra en liten smet å gjorde för första ggn amerikanska pannkakor..å de va inte så gott tyvärr..=/
Men nu har man iaf testat det! Om ca en halv timma slutar niklas så då e han äntligen hemma snart!
Så de blir en lugn kväll med!
Å inte nästa vecka men nästa igen..så blir de sverige en vecka igen! :) Niklas kmr jobba över väldigt mkt denna månaden så då passar vi på å är i sverige åfixar resten för bröllopet också å sånt där..:) Å träffar alla nära å kära igen så klart <3

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards