mom2012

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av madeleine - 5 mars 2013 21:21

Fick se den här idag å tyckte den va lite söt :)

Av madeleine - 5 mars 2013 21:21

Fick se den här idag å tyckte den va lite söt :)

Av madeleine - 5 mars 2013 12:45

mm idag är jag på riktigt dåligt humör....å de e riktigt jobbigt å vara de! försöker bli på bättre humör men går sådär...
Inte mkt sömn inatt..linnea e tät i näsan så ville ha nappen var tionde minut hela natten känns det som..så inte mkt sömn där..
Förut vägrade linnea somna..hon var hur övertrött som helst å bara vägrade..å grinade massor å efter de va de droppen för mitt humör idag..å inte nog me de så sov hon bara i en halvtimma sen skulle vi upp igen..å nu e hon lika grinig..å niklas ska jobba över å ja känner mest för å lägga mig under kudden å skrika å grina lite...
Ja..jag har haft bättre dagar helt klart...suck....

Av madeleine - 5 mars 2013 09:03

God morgon! Idag är det verkligen grått å dystert ute! Tur man inte ska iväg nånstans idag. Man blir dyster bara av att titta på det! Behöver vara mer soool! =)
T.o.m Linnea är på lite dåligt humör..:P inte bra detta =) Vi har prc käkat frukost nu iaf! Nu blir de busa lite sen sova en stund till :)
Sen måste vi försöka städa lite idag! Kan tänka mig att niklas kmr jobba över idag igen så..
Så inget direkt roligt händer här i våra liv idag =) Men så e de ibland ;)
Have a nice day! :)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards