mom2012

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Hej :)

Av madeleine - 22 mars 2013 19:07

Hellu!!

Har inte blivit mkt skrivande nu i veckan! Har haft fullt upp i sverige :) å stunderna de är lugnt så e de skönt å bara ta de lugnt ;P
Nu sover linnea hon somnade jätte fort idag hon va så trött så!! Nu ska ja bara ta de lugnt ikväll å sen ska jag skicka upp mamma på vinden å få ner våra resväskor..:) Måste ha dom så vi kan packa hemma sen inför reesan!! Jag längtar som en galning nu!!! Känns som de e mkt kvar å fixa dock..lite stressigt..men men..dag för dag..:)

Idag har vi inte gjort så mkt dock! :) e så kallt ute så bara varit inne..haft en jobbig skallebank med =/ Hoppas den försvinner helt tills imorgon! DÅ ska ja å linnea te linda igen å sova över :) Då blir de massa bus igen å massa onyttiga saker..:P På nått sätt blir de alltid så när vi träffas..tur de inte e för ofta ( för just den biten iaf :P ) .
Annars e de ju alldeles för lite vi ses förstås!! Längtar tills vi flyttar till sverige igen såvi kan sesmer!!

Idag kom catte å ev en sväng hit också! dom hade tråkigt!! så de va kul å träffa dem lite<3 ev va dålig i onsdags men inte vart nåt sen dess ..hon hade spytt hos dagmamman å hemma . Men inget mer så idag fick dom komma hit 2 dagar efter som man tydligen säger att man ska vänta :)

Lite bilder från idag!!

       

Nee nu ska ja lyssna lite musik medans snälla pappa har örat uppe för linnea :P inte ofta man bara kan sitta å lyssna på musik längre tyvärr..nåt som jag alltid älskat göra! Så e bara ännu bättre nu när man väl får göra de :)

ha en fin fredags kväll alla!!

Kram från oss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards