mom2012

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av madeleine - 3 mars 2013 08:12

Idag bestämde sig lilla fröken att vakna halv 8 helt plötsligt :P visserligen e de bra..hon somnade vid 9 igår också som också e bra..men ja har inte vanan inne om man säger så ;) Så ja sitter här å försöker hålla ögonen öppna :P
Nu e vi hemma i norge igen iaf! Skönt å komma hem te alla sina grejer å rutiner här!
Vart jätteskoj i sverige å ska ner nån vecka till framåt här..
Hann med å träffa linda, leo, fia, wilma, mamma, pappa, ev å min syster. Dock såg ja inte mkt av min syster! Hon har börjat praktisera..hela dagarna :P Å i fredags träffade hon sin pojkvvän..så de va inte mkt syn av henne :( Men kanske blir mer nästa ggn :)
Lite mer bilder från min vecka i sverige :)
                                   

Imorgon blr min lilla skrutt 6 månader redan!! <3 stora tjejen! Usch tiden går så fort..sjukt :O
Å som vanligt ska vi te bvc när hon " fyller år" :P Ska även träffa läkaren imorrn :) Rutinkoll!
Idag blir de nog bara å ta de lugnt..skulle gjort mina naglar idag egentligen men får se om caroline hinner..förmodligen inte :P
Bad niklas köpa brännskivor igår så ja kunde få ut nåra filmer med å ha på tvn..lättare å se där ibland när man har linnea..än å titta på datorn :)
Han lyckades även hitta brännskivor som ska gå å bränna över sen :S typ ta bort de du bränt å bränna nytt???
Å detta ska gå på en vanlig brännare? Adrig hört talas om dem..å väldigt nyfiken på hur de funkar..å om de de ens funkar?? ska pröva sen =)
Hade varit skitbra om de funkade! Så man slapp köpa nya skivor hela tiden som blir samlade te fina högar här hemma å tar onödig plats ;)
Jag är inte så duktig på att skriva på mina skivor efteråt heller va de är på skivorna..å vem orkar sätta i å ur i dvdn för å kolla va de e på dem :P haha
Skärpning på mig =)
Nee nu ska ja leka lite me linnea..hon leker för fullt i sin gåstol dock..får se om hon ens bryr sig om mig ;P
Ha en fin dag :)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards