mom2012

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Fattigt

Av madeleine - 23 juni 2012 21:11

Oh hej hej..jaa..vart runt lite å kollat på soffor idag igen..men både jag å niklas har verkligen inte kunnat sluta tänka på soffan som ja skrev om sist..så de blev att niklas semesterpengar gick på detta..så nu kommer de nästa vecka :D känns så jäkla gött! ska bli så snyggt! Den soffan kommer man även ha i flera år också så:)
Men aa..nu e de gött fattigt kan ja säga! snåla som skjutton nu denna månaden. Men de e de värt =)
Får verkligen hoppas ja får tebaka nåt från skatten å inte betala :P å att de kommer snart =)
Mina sjuk/dag pengar som jag ska få en ggn i månaden cpar fortfarande...kommer lite då å då typ..:S
Ringde igår men fattade typ inte ett ord va gubben sa förutom att de ser normalt ut?:S
Blir nog att ringa igen i veckan å hoppas få prata me nån ja förstår..å så drar dom vääldigt mycket skatt med så de är inte många kronor ja får faktiskt :S riktigt tröttsamt de där..:(
Måste ta mig te NAV också å fixa med mamma pengar...fattade inget av de där på internet..trög som ja e..å så gör norrmännen de mkt svårare än va de måste va med ;P

Måste även säga att de e riktigt skönt idag å veta att skitmånga e bakis idag, men inte jag ;) Iof har ja skallebank lite grann, men de e bara för vädret =)...dumma väder..
ena stunden e de sol sen e de helt svart å spöregnar..de turas om varje timma känns de som :S
Får hoppas de blir okej väder i veckan iaf när malin å jonas kmr å hälsar på <3
Å snart e de ÄNTLIGEN måndag :D ultraljud wiiie!!
hoppas bara man hittar dit å får parkering :O får åka i tid verkligen..ska ligga mitt i oslo nånstans så :P
Men ja hitta ju faktiskt gps på mobilen idag..första ggn ja testa den:P Va imponerad av denna..:P tom nån dam som prata me mig när man ska svänga å grejer ;) haha...
Niklas va mindre imponerad...de e ju inte nåt nytt som han sa..ja ligger lite efter me de tekniska :P
Men blir väl att kanske ta på den när man ska in dit..vem vet:P synd de drog så mkt batteri dock!!

Tog av klädsel på en dyna på våran soffa vi har nu..tänkte försöka tvätta..å nu förstår ja verkligen varför den e obekväm å gör smärta i ryggen..
Massa håler å i den å äcklig som fan..hela den va sönder typ :S
Blir antagligen å slänga den bara ..riktigt dåligt skick! SÅ tur vi fixat nu =)

Här e bilder på de vi köpt också :D en 2.5 säters..¨å en fotölj :)
     
I LOVE IT :D<3

Nee nu blir de kolla en film tror ja sen sova..ska försöka upp i tid imorgon å städa lite innan våra fina gäster kommer :D
God natt =)

 
 
Ingen bild

Linda

30 juni 2012 11:51

Åh jaa soffan ser ut att vara riktigt fin! Fxn vad snyggt med vitt!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards