mom2012

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av madeleine - 3 juni 2012 18:53

Jaa jag såg häromdagen att netcom börjat med att du får med spotify hela året du är bunden. Jag förnyade mitt för bara ett par veckorsen. SÅ jag missade det. Men frågade dem om jag kunde få de, å de gick bra :D bara att de gäller ett år från och med idag då :)

Så nu har ja spotify premium på min mob =) å även datorn..gött å kunna spela hur mkt man vill för minuterna tar slut hela tiden annars när man är inne..plus all reklam blä =) har hållt på nåra timmar nu å göra min list tillgänglig offline på mobilen. Den tar väl en låt åt taget antar jag..å jag hade 460 låtar. Så har tagit några timmar men nu e de bara 60 kvar =)
Nöjd med att ha det på mobilen så man kan lyssna på den istället för mp3 där batterit tar slut hela tiden å man måste lägga in musik så fort de kmr nytt. Så kanske bekvämt å bra me spotify än så länge tycker jag =)

Idag har bebis vart väldigt tyst också..tycker inte om det. Hellre att det är massa liv så man vet att den är okej..
Tänkte prata me barnmorskan om de i veckan.

För en stundsen fick niklas ryck och tog sig ut för att springa. Han vill börja komma igång igen. Tycker jag är jätte bra om han klarar det :) dom har ett gym på jobbet han kan va på ett par ggr i veckan också =) så de e bra..
Dock har han vart borta ett tag nu...borde man vara orolig?:P
Kommer nog ta en stund =) va längesen han rörde sig nu å då är ju alltid konditionen som värst =)

Ikväll tänkte jag se på avatar..har bara sett den en ggn :) den va ganska bra! Å de va längesen nu så man ska väl kunna se den igen nu..kommer inte ihåg så mycket av den så :)

Satt och funderade nyss hur det ska gå på fredag, då vi ska ta tåget till sthlm. KOmmer ta över 6 timmar....hur ska detta då? va ska man göra så länge? kommer bli så trååkigt..å mår ja dåligt kmr de va ännu värre...
Fy ..hoppas de löser sig att man somnar lr nåt..6 timmar e lååång tid ..
Hoppas för malin skull också att det blir fint väder...lr iaf varmare..e ju så kallt ute :S Å man vill väl inget mer än att det ska vara uppehåll när man gifter sig..så vi får hålla tummarna =)

Av madeleine - 3 juni 2012 13:06

Ja då var det söndag igen...lika tråkig som den brukar vara..å de hjälper ju inte direkt att vädret hela tiden är dåligt och kallt å grått..känns som hösten är här redan..

SKulle verkligen behöva storstäda här..men orken finns inte. Så fort ja rör mig för mycket får jag så ont i ryggen också å jag har väldigt svårt att andas med som gör det mycket svårare.
Känner mig sjuk hela tiden..jätte jobbigt! Hoppas bara på att jag mår bättre nästa helg då vi ska på bröllop i sthlm :)

Nee nu ska jag kolla på en film som heter fragile...en thriller..den va på tvn igår men missade den. Så tänkte ge den en chans nu :) Känns som jag har sett alla filmer som finns snart..dock hade ja missat den här :P så hoppas den e bra så tiden går lite..

have a nice day!! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards