mom2012

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av madeleine - 24 juni 2012 15:19

Då vart de söndag igen..blä =) har iaf fått städa massor här idag =) så de känns bra! bara köket kvar nu sen ska de bara tvättas golven överallt , de går ju ganska fort =) hoppas ja :P
Måste äta lite först bara..niklas håller på å fixar mat nu =)

Imorgon ska vi äntligen på ultraljudet! längtar som bara den! å e nervös som bara den också :P vill att allt ska se bara ut..men framför allt att man ser något! Många kan ha otur å inte se nå alls tyvärr..de kostar ju ändå 1200 kr att göra detta..så då vill man ju se nåt :P Men de beror helt på hur den ligger å hur mkt fett de e lite här åvar stod de :P

Längtar tills våran soffa kmr med :D förhoppningsvis kmr den denna veckan :) Alla som kmr pröva den kmr älska den också..de går inte att inte göra de :P aldrig suttit skönare =)
Måste få iväg massa te soptippen med..måste bara hitta en soptipp här nånstans..får fråga hyresvärlden..hon borde ha koll =)

Imoron kmr äntligen jonas å malin med :D först blir de ultraljud sen blir de å hämta upp dem <3
Hoppas de blir lite bättra väder i veckan när dom e här! Men de blir ju ändå mest å bara ta de lugnt, umgås å fixa god mat :) Måste ta mig te nav i veckan också men dom får följa med ;P hihI

Nu måste ja kolla hur de går me niklas å maten där ute hör jag..:P hoppas ni andra har en fin söndag =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards