mom2012

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av madeleine - 5 juni 2012 20:50

Idag är en mulen å regnig dag igeen..trött på de här..
Men har iaf fått vara iväg till ikea en sväng. Hittade en malm vit lite byrå i fyndhörnan för 350 kr =) me like! Hade tänkte ha den under skötbordet å ha kläder i å så..så nu tjäna vi över 200 på den =)
Fick även pallrat mig in på hm å få tag i en bh som man kan ta av banden på. Behöver en sån te klänningen. Brösten växer ju till å från hela tiden nu när man är gravid :P Prövade massa olika storlekar..
Igår gick jag in på massa sidor där de stod hur man skulle mäta för att veta sin bh storlek..alla fick samma resultat..90-95 A....
Aldrig att de stämmer..sluta med att jag fick ta en med D kupa..å den va egentligen lite tajt så skulle gärna haft större men de fanns inte..så de där storlek grejerna kan slänga sig i väggen :P

Nu vill jag bara ha hem alla mina grejer så man kan börja fixa i baby hörnan :D Hoppas på att far fixar skötbordet också..men det måste gå att lösa :)
Ska kolla lite på ellos nu på lite lampor och om det finns lite rolig barninredning å ha sen =) vill gärna ha en skön rya matta med..mamma har köpt det från ellos där man alltid kan hitta en rabatt kod..å dom e jätte fina :) Så de får bli å köpa hem när man har pengar igen =)
Tanken är iaf eftersom vi har bara ett litet sovrum att de ska bli hörnan för bebis sen bryta av me nån å ha våran lilla hörna..
Får vänta tes vi får pengar så man kan fixa hem lite mer..men nu har vi alla dom stora viktiga sakerna iaf..:D de känns skönt.
Nu behöver bara all smått..gick runt på ikea som ett frågetecken..vad har jag? vad behöver jag?
Får nog ta me mig mamma å syster å köpa sånt som har koll :P
Hoppas fått de klart så snart som möjligt iaf! Går in i vecka 25 snart..å man vet inte, vad som helst kan hända också..
SKulle vara skönt å ha de mesta färdigt iaf =)
Den 25 juni ska vi på 3 d ultraljud med..ska bli skoj! Hoppas bebis kommer ligga bra så man ser den lilla :P Å att allt ser bra ut med honom/henne också <3
Idag pratade niklas med sjukhuset jag ska föda på med. Man får komma dit på besök å se hur de ser ut å så. Man skulle bara ringa en timma innan å se om de finns tid. SÅ tänkte försöka ringa imorgon =) hoppas dom har tid!

Måste veta hur de e och de viktigaste, vägen dit :P

Ska försöka hitta lite energi te att röja upp lite idag med..men e helt slut efter ikea å de bara..så får se på den punkten :P

Å min ängel hemma i sverige har fått magsjuka stackaren..:( lilla söta..hoppas de går över snabbt för henne ! Är sjukt jobbigt at inte kunna göra något! Kommer ihåg hur hon var sist när han spydde ordentligen första gången hon var så ledsen å rädd :( stackars <3

Bjuder på en några bilder på min lilla ängel också..alltid lika söt e hon =) Moster docka!! <3

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards