mom2012

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av madeleine - 21 juni 2012 08:43

Hej hej..jaa hade velat skriva mer än va ja gör här..
Men oftast sitter Niklas vid datorn lr så hinner ja inte med det :P har vart väldigt trött dom sista dagarna med så energi skulle behövas en bra dos!! =)

Inte mycket som hänt ändå. Vart hos läkaren, sjukskriven till mitten av augusti. Skönt det =) slippa stressa å tänka på att må bättre.
Köpte en dammsugare igår..inte den skiten för 300 hundra utan denna kostade hela 800 :P haha..men de ska iaf va ganska mycket bättre sa han..så hoppas på detta =)

Är så fruktansvärt trött på våran soffa med..vill ha en ny..kollade lite snabbt på finn igår å blocket ..ska kolla mer sen tänkte jag! Vill hellre ha en sån som sticker ut en bra bit så man kan ligga..lr en bio soffa =)
Kan ju alltid kolla runt lite fall man hittar nåt billigt =)

Nu ska jag snart te barnmorskan...har ingen tid men måste få tag i ett intyg på att ja är gravid å kan söka mamma pengar..
Tydligen måste man göra de 3 månader innan födsel..så får skynda mig nu..
Får se hur de funkar..allt e ju så mkt krångligare i norge..men får hoppas de går bra :P
Idag är de sol igen verkar de som..så sköönt! solen gör än genast på bättre humör =)
Ha en fin dag !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards