mom2012

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av madeleine - 11 juni 2012 20:38

Jaa jag bara undrar vart den är??! ja e nästan säker på att den inte kommer komma direkt i år..e ju snart midsommar å efter de ska de ju vända igen. Å vi har haft typ en vecka med värme bara vad ja vet?
Traagiskt att de e så här..kollade på vädret förut å de e så konstigt väder i typ hela europa..
Oh well..hade de bra i helgen iaf i sthlm :D fick inte tat nåra direkt bilder..men de va så många andra som tog så går nog ta från dem ;P
Men det var väldigt lyckat! Man verkligen såg hur lyckliga dom var underbara jonas å malin <3
Jag har ju aldrig direkt vart på bröllop innan detta. Så var kul att se hur de gick till.
För mig personligen nu vet jag iaf att de inte alls är min grej. Lägger hellre pengarna på att åka utomlands någonstans å gifter mig på en fin strand lr nåt :) Å niklas tyckte faktiskt samma..så tur vi ligger på samma sida där..
Men de e nååra år dit så inget å fundera mer på nu :P
Va iaf så underbart att få träffa malin å jonas igen! Iof blev de inte så mkt tid eftersom dom hade fullt upp. Men hoppas de blir snart igen!! Så tråkigt att dom bor i sthlm..de jobbiga är också att ja skulle aldrig klara av att bo där å tror inte hon skulle klara av å bo på västkusten så långt från sin familj. Så de e ganska synd..men tur man kan träffas ibland iaf =)
Hon fick även känna bebis sparka på bröllopet <3 å ett par andra med..:) ingen som direkt känt de mer än niklas så de va skoj! Men bebis har börjat sparka väldigt mkt nu de sista å starkt..så hoppas mamma, pappa å syster kan känna de i helgen när vi ska dit =)

Ska se om ja kan spara lite bilder från allas på facebook från bröllopet med å lägga ut några sen =)
Nu blir de ta de lugnt i soffan..niklas ligger å kolla på fotbollen..finns de nåt tråkigare än å kolla på de?:P
men men..
Man får ju hoppas sverige vinner iaf ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards