mom2012

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av madeleine - 2 juni 2012 22:59

Jaa idag har  det varit en lång dag! Fick iaf pallrat mig iväg och köpt leggins, hittade dock inga billiga ballerina :( Får se hur ja ska lösa det där..
Va skitjobbigt och gå där med massa folk idag. Inte skoj när man inte mår hundra!
Sen har jag haft huvudvärk hela dagen..som bara blivit värre och värre. SKa snart gå och försöka sova bort den helt!
Å på toppen på det gick ju datorn sönder..där aalla bilderna är från vissa resor..å alla musik å sånt..
Strömsladden är sönder lr strömgrejen idatan..för batterit har slutat ladda helt :(

Annars hade de vart lugnt idag..mest legat å vilat..fick i mig lite jordgubbar me glass, de va mums :D

Här är lite bilder också från när ja var i Sverige sist nu. Lite bilder på mor å dio och lilla leo <3
   


      
Hade visst glömt rotera eett på leo där men ni ser ju hur söt han e ändå ;P

Idag har inte bebis sparkat så mycket. Tycker de e konstigt..vissa dagar är det full rulle och ibland nästan inget..vet inte när man ska oroa sig? försöker lära känna dens rörelser som de står att man ska göra..men e så svårt när de varierar så..:/
När de väl sparkas e de iaf härligt..ibland känns de som magen ska sparkas sönder :P haha..men det är bara härligt..för bebisen kan väl inte sparka för mycket..lr? :S

Oh well..nu snart nana å hoppas på en bättre dag imorgon :)
Natti! 

:(

Av madeleine - 2 juni 2012 19:39

Ja nu skriver ja kort från mobilen. Min data bestämde sig nämligen att sluta funka idag :(den får ingen ström,vill inte ladda alls..Blir så ledsen ...så får se när ja kan så blir de att använda den andra datorn men gillar inte å sitta där dock :( så nu får de snart bli jordgubbar med glass å försöka bli lite glad igen. Om de nu går :)

Av madeleine - 2 juni 2012 07:18

Ja då var klockan snart 20 över 7, vart vaken en stund. Har börjat vakna tidigt flera gånger nu det sista och kan inte somna om på en stund. Svårt att andas å skit..hatar de här pollenet!! :/

Inte hänt så mycket sen några timmarsen ;) Men kan faktiskt visa ett par andra grejer ja beställt också :) Hade sån tur att hitta en fin sommarjacka för mammor för bara 299 kr på bonprix.se :) Blev en rosa..hoppas den blir bra men de tror jag :) Mamma kläder i sig är ju mest svindyrt iaf så det priset för en sommarjacka tyckte jag var kanon!!
Sen hittade jag även den sååå fina sommarklänningen från love forever. Kollat in klänningen länge men den har alltid varit för dyyr. Men nu hade nordljus.net rabatt på den, hela 50 procent :D så den vart man ju tvungen å köpa hem :) Har egentligen inte pengar till kläder till mig själv nu men den var ju så fiin :)
Dock stod de risk för att den var slutsåld när de var rea. Att deras sida inte hinner upptadera sig hela tiden. Men i sådana fall skulle dom höra av sig. Så ja håller verkligen tummarna att dom inte hör av sig och att klänningen ligger hemma hos mamma och väntar på mig nästa gång :D hihi
Här är bild på jackan och klänningen :)

   

Idag mååste jag pallra mig iväg till affären och fixa det sista inför bröllop vi ska på i sthlm nästa helg :)
Behöver ett par örhängen och ett par vanliga vita ballerina. Hoppas verkligen ja hittar de billigt någonstans..har inte råd till för mycket mer nu =/ Önskar man kunde vara rik :) men men.
Skor är ett måste iaf, mina fötter har svullnat upp som en tok det sista :O riktigt jobbigt!
Men först nu ska jag försöka sova en stund till, så får jag se när man får väckt niklas med så vi får pallrat oss iväg :)
"god natt" igen då :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards