mom2012

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

måndag igen

Av madeleine - 18 juni 2012 11:35

Ja då var de måndag igen..å veckan börjar å fortsätter med regn å dåligt väder..=/ bra sommar i år..lr inte ..
Man blir såå mkt segare när de är dåligt väder hela tiden..

Men men, haft en bra helg iaf..vart hos mamma å pappa :) Fick träffat syster å ev också! Ev fick sina kläder å tror hon blev jätte glad..=) fick även tat ett bad med henne nu eftersom mamma fått badkar..tror hoin tyckte de va lite roligare..hon hatar å duscha men nu kunde hon ju leka mkt mer..hon ville tom ha mer vatten hela tiden ;) blir så stolt över henne =)
Sen fick ja även reda på att malin å jonas förmodligen kommer flytta till norge också :D:D:D <3 blev så himla glad!! hade jag aldrig trott!! Hoppas verkligen att de blir så nu! Dom ska bara kolla upp lite saker å fixa lite..men de verkar nästintill vara bestämt..så ja e glad :D <3

Fick även fått hem bebisgrejerna som var hos mamma å pappa! Fått ihop sängen och så igår. Blev jätte fint! :D jätte nöjd!
Ska bara storstäda i sovrummet först innan man börjar ställa in allt å fixa till de =)
Är dålig på att ta bilde rpå allt nu de sista..men de kommer =) längtar tills bloggplatsen fått fixat appen så man kan ladda upp bilder direkt via mobilen..
För att behöva koppla in i datorn å grejer är de som segar mig haha =)
Imorgon ska jag till läkaren igen..får se hur de går där! Förhoppningsvis får jag nåra bra tabletter mot pollen nu iaf!

Have a nice day =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards