mom2012

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av madeleine - 23 februari 2013 21:51

God kväll =) Är hos min syster ikväll på besök =) Ska sova här ikväll! FÅr passa på nu eftersom catte ska börja jobba på måndag långa dagar så då kmr ja inte få träffa henne lr ev så mkt =/ 
Nu ligger iaf ev å linnea å sover..så nu ska vi snarrt också lägga oss :)
Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan gå ut å gå en stund! Det behövs!
Annars lär de bli lugnt..på måndag ska ja ta mig ut till torp igen å köpa sladd te mammas skrivare och gå te barnbutiken å kolla på grejer till den nya vagnen :)
Ellos hade bra rea på rean nu så behöver inte leta kläder te henne..fick en jacka å 2 par byxor för 260 nok..så de kmr komma te norge..ja e nöjd =) Hoppas dom kmr passa bra bara! 
Linnea blir alldelses för varm i overallen när hon e i bilen å så bara som hon mest är i..så jacka va tvunget kände jag!

Idag hände en hemsk grej med..lade linnea på min säng hos mamma å så putta ja in resesängen mot henne så hon inte skulle rulla ur..vände mig om å på en sekund lyckades hon ändå komma emellan sängen å resesängen å halvt ner till golvet! Stackarn blev rädd å ledsen å de blev jag med! Som tur var gick de bra! Usch va fort de kan hända nåt! Min lilla sötnos :( Funderar fortfarande på hur hon lyckades dock..eftersom resesängen är väldigt tung för mig å bara flytta liksom..väldigt konstigt! men men..de gick ju bra iaf! som tur är!! Önskar jag hade ögon i nacken också dock :O
Ne nu blir de snart sova här! Go natt på er!!

Kram från oss

Av madeleine - 23 februari 2013 13:00

God middag :P

Idag är jag trött..som vanligt..fast mår inte hundra idag..vet inte vad men mår inte bra :S känner mig konstig i hela kroppen..=/ Hoppas de blir bättre snart för om en stund kmr Carita hit och hälsarpå. ( Linneas farmor).
Och ikväll har ja ju lovat ev att komma ner till henne.
Så hoppas verkligen ja mår bättre snart =)
Har precis fått linnea somna i sin nya vagn..har ju äntligen fått yoyon ;) så himla nöjd e ja också!! så fin å bra vagn verkligen :D Linnea verkar gilla den också! Va väldigt spännande igår på torp när vi hade premiär där med vagnen. Hon såg så mkt nytt å prata en hel del <3
Fick ju åka akut ut dit igår eftersom nelly skickade fel klänning....nu vet j inte va ja ska göra...för torp hade inga klänningar heller lr kjolar som var långa..:( Får helt enkelt gå naken ;P

Nee nu får ja sätta fart me dagen =) Ha en fin lördag alla!!

Här är förrestn lite bilder med linnea i sin nya vagn och på skorna ja hade beställt =)

       

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards