mom2012

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av madeleine - 19 februari 2013 20:10

Trött är förnamnet idag...sov dåligt inatt igen..=/ Mkt skit idag med..inte alls mått så bra! SÅ just nu vill ja bara sova..men ja får hålla mig vaken..=)
Har beställt en klänning nu iaf..hoppas allt ja har att den kommer att passa!! Alla hade skrivit att den va stor i storleken å den fanns bara i M..en rosa med guld bälte å så skimra den i guld. Väldigt söt! Så nu får ka hoppas ja har tur att den passar! :)

Imorgon ska ja förmodligen ta mig bort till affären å leta upp ett par söta skor för linnea å ha på bröllopet =) Måste även ha ett par guld örhängen och en bolero..lite kallt å gå utan nu i mars =)
BEställde ett par skor okcså som ja ska pröva..som åtminstonde blir mina bröllopsskor! såå fina va dom! kostade 650 kr å de va ganska " billigt" för fin skor..så håller tummarna för att dom kmr passa med ;)
Sjukt fina va dom iaf!

   Här är dom..visst e dom snygga?:D  Ett par skor ja kmr kunna ha te massor mer om dom kmr passa =)

Nee nu blir de kolla lite på carrie diaries! rätt bra faktiskt =)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards