mom2012

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av madeleine - 10 februari 2013 22:51

Och dagen har spenderats med att inte göra nåt...seg dag ..grått, kallt å tråkigt ute!
Linnea somnade för en stundsedan å vaknade igen nyss..jätte grinig..som tur va tror ja att ja lyckades få henne somna igen nu för natten..hon behöver sova!
Denna veckan ska niklas jobba kväll..hatar dom veckorna! å på nåt sätt lyckas han varje år lyckas jobba kväll när de är alla hjärtans dag :P inte för att vi firar den så..men nån ggn hade de vart mysigt å ha han hemma då :)

Ja är även på jakt efter bröllopsklänning..igen..niklas tyckte inte 100 om den ja hade köpt..såfår hitta nån annan..svårt de där..ja gillade den ja hade men inte många andra :P
Dom tycker ja ska ha den andra klänningen som ja har köpt för att ha på carolines å niklas bröllop..men de vill ja inte..vill inte ha den klänningen där på mitt bröllop..
Så här ser klänningen ut som ja ville gifta mig i :
 
Och här är den andra som ja ska ha på deras bröllop:
 
Vad tycker ni? Den andra e ju mer rosa med..antingen får ja leta ny till deras bröllop lr ny klänning till mig..får se på detta :) nuska ja försöka se på en film..passa på när linnea sover =) sen blir de sova:) Natti!!

Kram från oss

Av madeleine - 10 februari 2013 11:01

Morrn! :)
Ja nu e man hemma i norge igen :)
Kom hem igår eftermiddags..vi lyxade till de igår å åt potatisgratäng och revben!göör gott ;P
Linnea fick aprikospuren..hon fick mango hos mamma när vi va där nåra skedar å de gick bra så hon fick ungefär lika mkt igår...men de skulle hon inte fått..stackarn hade jääättte ont i magen..inget man gjorde hjälpte :(
TIll slutfick jag henne somna iaf..men de va sent..usch kände mig som världens hemskaste mamma som hade gett henne aprikosen å sen inte kunde hjälpa henne..
Idag e hon som vanlig igen å pigg som tur är! Men hon kmr inte få nåån annan mat nu på några dagar..

Å jaa..vi har ändrat planer nu också..blev inget med kroatien! Nu blir det kryssning istället i 11 dagar nere i medelhavet..kommer nog bli kanon tror jag! Kommer bara bli jag å niklas å linnea..
Det kostade lite mer..men maten ingår å så..
Vi tog en balkong hytt..vi åker 3 maj..längtar sååå nu =)
Den kommer bland annat stanna i turkiet en dag..hatar folket där..men ja ska pina mig igenom dom igen..linnea kan behöva lite billiga fake kläder ;P
Vi kommer antagligen gifta oss ombord på båten också..<3 Kan inte bli bättre :)

Nee nu ska ja ge min lilla plutta lite mat..ha en fin söndag!!

Kram från oss

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards