mom2012

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av madeleine - 9 februari 2013 12:00

Hej =)
Jaa..jag går å stör mig på detta ordet..
Igår när själva begravningen va slut..å ja stod å vänta på att få tag i min jacka, så kommer min mammas bror bakom mig ( har inte pratat lr sett han på fleeera år). Han tar på mina valkar på sidan av magen å säger "tjockis flytta på dig så ja kommer fram".
Blev helt chockad..okej att han kanske skojar men säger man så?
Och sen gick vi ut å skulle gå till ett annat ställe...jag går bredvid min syster å hör nån ropa tjockis tjockis tjockiiis!
Jag kollar bak å han kollar på mig...ja bara pratar du me mig? 
han svarar, ja..å börjar prata allmänt om allt annat precis som de inte va nånting..
JAG VET ATT JAG ÄR TJOCK!!! men vett har man väl i huvudet att man inte säger sånt sådär???!! Specielt inte någon som ja inte träffat sen jag var liten typ....
Stör mig som fan på detta...ångrar att ja inte sa till han igår..men orkade inte tjöta om sånt när de var begravning å guns dag om man säger så...
Tur ja inte träffar han nu för tiden..han va bara äcklig..
Nee usch..nu ska ja göra mig iordning..ska fara hem till norge om en stund igen :)
Har precis fått linnea somna..så blir väl att försöka komma iväg när hon har vaknat =)
ha en fin lördag!:)

Kram från oss

Av madeleine - 9 februari 2013 00:11

Jobbig dag..men nu e de gjort..vila i frid Gun <3
Inte gjort så mycket mer idag..vart mycket å tänka på å känner mig inte som den gladaste idag ..har inte linnea heller vart..hon har haft sin griniga dag :P
Jag är så glad ja har min lilla plutt! Hur ledsen å nere ja än är så räcker de hon kollar på mig med sina fina ögon å ler så blir ja glad..älskar min lilla linnea! Och galningen bakom henne på bilden ;P
God natt :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards