mom2012

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av madeleine - 13 februari 2013 23:58

Hellu :)
Ja idag har de vart lugnt, fick ta en snabb dusch förut idag medans linnea låg på en filt på golvet med leksaker. Dock va inte leksakerna roliga, hon bara låg å kollade in på mig å funderade för fullt va ja gjorde :P
De va en av mina snabbast duschar ja tagit :P men så e de ibland :)
Sen fick hon sitta en stund i gå stolen medans ja gjorde mat..å de verkar hon tycka e rätt skoj..en liten stund iaf :)
Sen tog vi faktiskt på oss idag och gick bort te sentret! Vi behövde verkligen båda få luft å nåt å göra! Behövde egentligen bara köpa mjölk..men vi fick trevlig sällskap där borta av caroline =) Så de blev gå runt lite mer å sitta å prata lite! Det behövdes det med. Va väldigt mysigt  =) Tack för det Caroline hoppas vi kan göra de igen snart =)
Linnea som ja hade tänkt skulle få sova lite tänkte tvärtom. Hon var vaken hela tiden, studerade sin hand länge i vagnen tills hon fick komma upp å se världen en stund med oss :) Hon vågade tom vara i carolines famn idag :) Det går framåt ;)
Sen som tur var så jobbade inte niklas över idag, så han kom hem i tid =) gosade lite med linnea! Det behövdes för dom båda tror jag! Knappt sett varandra på nåra dagar nu..Jag skulle också behöva gosa med min niklas lite..men de får väl bli när de finns mer tid =)
Imorgon e de alla hjärtans dag..å då jobbar han då med så..får la vänta tills helgen =)
Nu sover Linnea å ja har haft lite tid över till att röja lite som verkligen behövdes! Nu ska ja snart gå in å lägga mig ja med..helt slut =)
Ha en fin kväll och god natt =)

Kram från oss


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards