mom2012

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av madeleine - 18 februari 2013 21:09

Hej =)

Idag kom Caroline å hälsade på igen..hon gjorde naglar på mig :D Sånt där e hon duktig på å kan ;) Alltid velat pröva de..så hade ja sån tur att hon hade grejer till detta å kunde detta! De tog en liten stund å det gjorde en del ont ibland..men de får de väl va värt! VIll man va fin får man lida pin ;P hehe
Hoppas de håller å ser bra ut till deras bröllop iaf! Ett par veckor dit..å de ska iaf hålla en månad så :)

Här är en bild på resultatet! :) Tusen tack igen Caroline!!

 

Sen åkte vi med hem till dom å kollade hur dom bodde å så! Jätte fint , väldigt mysigt =) Åt även pizza där! Bästa pizzan hittils i norge =) å även billigast :P 
Nu kom vi hem för en stundsedan så nu blir de slappa resten av kvällen..å försöka vänja mig med naglarna ;P Lite svårt å göra vissa saker!
På fredag kmr ja åka te sverige..niklas ska förmodligen jobba i helgen så :) Blir där nästa vecka då..passa på å träffa alla =)
Spc nu innan min mammaledighet går ut..=/
Nee nu får ja ta Linnea! Ha en fin kväll!!
Kram från oss


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards