mom2012

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av madeleine - 15 februari 2013 15:24

Ja dom brukar vara härliga..men idag e ja trött..riktigt trött..å linnea har sån här dag då hon bara inte skaa sova..=/ som tur va ska vi iväg idag igen antagligen så hoppas hon somnar i bilen en stund!
Ska iväg å kika skor å så..får ta en gammal klänning ja har hemma..hitta en bolero å ha över den bara..å skor som ska passa både den och till bröllopet =) Roligare å lägga lite mer pengar på skor =)
Idag e de grått å tråkigt ute igen..e så trött på detta! VÅR NU TACK!! SOOOL!

Nee nu ska ja göra mig iordning..får se vart vi ska iväg idag..de va caroline som visste nåt ställe =)
Ha en fin fredag!! :)

Kram från oss

Av madeleine - 15 februari 2013 00:45

Hoppas alla haft en fin alla hjärtans dag idag <3
Här har det vart en vanlig dag. Niklas har jobbat så har inte kunnat göra nåt med honom. Men imorse fick han lite choklad å "blommor" ifrån mig å linnea :) Han sa igår att han aldrig fått blommor ifrån mig. Så då tänkte jag att jag skulle ta å köpa en blomma. Men de va så dyrt så de va sjukt nu. En röd ros..80 kr...:O Dyrt när man inte har mkt pengar..å när de e te nån som inte bryr sig om blommor egentligen ;)
Så hittade jag ett fint kort med rosor på där det stod "rosor till deg" . Va ju som hittat. Som jag skrev i kortet, det är tanken som räknas ;)
   


Sen träffade vi Caroline idagigen och vi åkte in till Ski senter idag. Tänkte jag skulle hitta en klänning till bröllopet där. Men nej..tydligen ska de inte säljas långa klänningar längre...:( hittade inget alls nånstans!!
Tröttsamt..men kom på att outleten här i norge kanske har..får försöka ta mig dit imorgon lr lördag..å hoppas på att ja hittar där :)

Nee nu har min prinsessa äntligen somnat så nu ska ja också sova..god natt på er alla =)

Kram från oss


 

Fin body med hjärta på sig idag på alla hjärtans dag <3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards