mom2012

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Egentid

Av madeleine - 27 november 2013 21:53

Niklas och Linnea sover...jag brukar lägga mig ungefär samtidigt när niklas jobbar tidigt men idag kände jag verkligen hur mkt jag behövde va själv en stund..å bara va :) 
Har inte riktigt vart på topp de senste dagarna! Glömt ta mina mediciner å sånt..de e inte bra..blir fel när man är i sverige å inte följer sina rutiner här hemma! Så nu e de bara å ta dom igen så de blir bra snart =)

Idag morse så fick Linnea en kusin :) Martin och Susanna fick sin bebis =) Grattis till er!! :)
Ska se om vi åker in till dom imorgon å hälsar på den lilla sötnosen :D Lämna lite presenter å sånt :) 
Har inte sett någon bild på honom än, är jätte nyfiken :D Så vi får hoppas vi kan få träffa dom imorgon :)

Annars inte mkt nytt..denna veckkan går såå segt! å de mörknar så fort med på dagarna så när kl e 3-4 känns de som 9-10 på kvällen..blir fel de med =/
Förut gick vi bort till sentret en stund för å köpa present å en julklapp..linnea hade roligt å sprang runt massor! :P
Leksaksbutiken va roligas..tur hon inte förstår att man kan köpa å ta med sig hem än ;)

En annat problem som vi har nu är silverfiskar..usch va äckliga dom är! Vet att de e normalt å ha de ibland nån enstaka..
Men då ser man bara En ibland..inte alls ofta..
Nu de sista veckorna har dom blivit mer å mer...
Tagit bort mer grejer på toaletten å städar mkt mer men de blir bara värre..
Här om natten va de typ 10 stpå toaletten..å imorse va dom även på väggen åklättrade :O
Får rysningar bara jag tänker på dem..
Såg att en av dom smet in i en liiten spricka längst ner i väggen..så antar att dom kmr in därifrån..:S
Sa till våran hyresvärd om d idag å hon skulle prata me nån så får vi se vad som händer..nåt måste ju göras iaf!

Nu ska ja lyssna lite på musik sen blir de sängen för mig med!

Natti på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards