mom2012

Alla inlägg den 1 november 2013

Av madeleine - 1 november 2013 09:20

GOd morgon!

Idag vaknade vi riktigt pigga..lr inte jag men linnea ;) Hon hoppa runt som en kanin i sängen å prata massor..själv ville ja bara dra täcket över huvudet å sova en stund till! Men hon har sovit mkt bättre i natt iaf som tur är iaf! SÅ ja ska inte klaga :D

IGår fick ja för mig att ja skulle försöka sy mössa till Linnea..på nätet verkar de på alla som de ska va busenkelt..
Men de va inte så enkelt..ja kanske är trög i huvudet som vanligt ;) Niklas försökte efter mig..å han fick till det! Dock hade han mätt fel så mössan va aningen för liten runt huvudet å lite för lång ;)
     

Ja försökte göra en till igår men har ju inte rätt tyg hemma heller..har gardin tyg..å de e svårt å sy de sista hålet igen och få med allt tyg..försökte 3 ggr med blev ändå ett litet hål..å sen såg jag att ja lyckades göra tvärtom än niklas..för stor :P haha! Hur svårt ska de vaa?!
   

Jaja jag får försöka igen när vi kmr hem ifrån sverige..ska åka dit idag :) Ska gå till tyg affären om jag hinner i stan å se om dom har nåt roligt enklare tyg..
Pratade med syster idag och vi har pratat ett tag om ullared. DOm skulle åka dit imorrn så vi tänkte passa på att åkamed..leksakerna e ju så sjuukt mkt billigare där...så vi tänker passa på å köpa julklappar där då..skönt å hade mesta färdigt i tid sen med!
Josse skickade sms häromdagen å frågade om vi kunde ses med ungarna..så tänkte försöka nu i helgen! Dock så lär ullared ta en stund..så ska snart skriva å fråga om hon kan sen ieftermiddag en stund :) DE e så skoj å se ungarna busa tillsammans!

Nu ska jag snart börja packa lite inför sweeden :D
Ha en fin helg alla!


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards