mom2012

Alla inlägg den 5 november 2013

Av madeleine - 5 november 2013 21:05

Trodde aldrig jag skulle sitta i början av november redan och slå in julklappar. :)
Men eftersom det blev en tripp til Ullared i helgen så fick jag köpt lite leksaker :) Så ikväll har jag slått in dem..Måste bara köpa lite lappar å snören så e dom färdiga sen :) Måste gömma dom för linnea bara ;)

Måste säga att jag blivit bättre på att slå in klappar :D Har alltid vart sämst på detta å Niklas bäst :P Men blev ganska nöjd idag! Tur de bara är barn som ska öppna dom ..dom bryr sig inte så mkt om hur de ser ut ändå ;)

 

Annars har det inte gjort mkt vettigt idag! Tråkigt väder och en Linnea som inte vart på sitt bästa humör!
Både jag å hon kan bli lätt uttråkade ibland här hemma..
Hoppas på bättre väder imorgon så vi kan ta oss ut en stund imorgon :)

Idag fick Linnea testa på att hålla i en penna å rita på ett papper..de gick jätte bra :)
Sin första teckning! ;)
 


Nu ropar sängen på mig! e jätte trött! Natti på er!

Av madeleine - 5 november 2013 09:51

God morgon =)

Igår vart jag inne på lekmer å kollade lite..dom har ju även lite barnkläder och ville hitta en klänning till linnea att ha på jul och nyår :)
Hittade en från nameit som man kan ha både lite finare å nån gång till vardags med..så den fick det bli =)
Hon kommer bli super söt i den! Riktigt flickig med volanger å sånt =)

    

Sen passade jag på att kolla någon mer julklapp till min söta Eveline! Hittade bara en sak på ullared så något mer måste köpas! 
Och då blev jag så himla glaad när jag såg att äntligen nån butik i sverige hade fått in dom här disney dockorna!
Dom gör lite större dockor utav prinsessorna som när dom var små typ. Det är så man ska kunna samla på dem alla! Dom är hur fina som helst!
   

Finns även med snövit, törnrosa, askungen mm..
Eveline gillar ju rapunzel jätte mkt så tänkte att jag skulle passa på! Hade egentligen tänkt å vänta något år till med dom här..men när jag såg att dom kommit till sverige å slipper beställa ifrån england så var ja bara tvungen ;)
Dom kostar så klart lite mer än vanliga tråkiga dockor..men de e det värt! 
Tror de flesta unga tjejorna hade blivit glad för en sån här docka med sin favorit prinsessa :)

Jag e nöjd med valet iaf  och hoppas även Eveline kommer bli =)



Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards