mom2012

Alla inlägg den 12 november 2013

Av madeleine - 12 november 2013 21:01

Har sytt en del de senaste dagarna =) Är riktigt skoj när man lär sig mer och förstår mer :)
Fick gjort klart mössa å sjal till Linnea..Sen ville catte ha te eveline med. :) Hann göra färdigt sjalen idag till henne...dock har ja problem med mönstret för mössan. Eveline är ju mycket större och de är svårt å veta vilka mått det ska vara...testade en idag och det blev helt fel..=/
Får försöka imorgon igen..hittar inget på nätet med mått för 4 åringar..så vi får se när jag lyckas med den :P 
Öva öva öva...:) Tålamodet försvinner fort när de blir fel..;P Men de e bara å fortsätta :)

Många som sagt att de e fint iaf som ja gjort så de e jätte skoj å höra :D
Här e lite bilder :) Svårt å få bild på linnea med allt på eftersom hon inte kan stå still ;)

       

Min lilla prinsessa är inte frisk än :( Feber blir bara mer å mer å förut va den så mkt som 40.3 :( stackarn!!
Ringde sjukvårdsupplysningen som säger att de e normalt..å dom gissade på 3 dagars feber..men hon har inte fått nåra sånna utslag än :S så vi får se..ska hålla koll men e hon inte alls bättre imorgon får jag nog ringa läkaren å be dom titta på henne..

Nu ska vi snart försöka sova en stund :) Blir inte mkt sömn när hon e dålig :( inte så konstigt de inte...när hon mår så dåligt :( usch..
Natti på er :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards