mom2012

Alla inlägg den 7 november 2013

Av madeleine - 7 november 2013 19:25

Är väl inget ovanligt att juksaker å sånt kommer ut tidigt..men ja reagerade mkt förut när linnea kollade på babytv..
Då hade dom redan börjat visa barnprogram om jul med massa julsånger???
Alldelses för tidigt..kan väl åtminstonde vänta tills första december :)

Nu har jag prc fått linnea somna iaf! Hon har vart övertrött hela dagen så nu hoppas ja hon får sova hela natten å vara en pigg och glad tjej imorgon :)

Imorgon bitti ska vi ta oss in till Oslo...ska till en läkare där privat som jag bokat tid hos. Är så trött på min vanliga läkare som man inte får bra hjälp av så hoppas ja får bättre hjälp där imorgon! Spc när de kommer kosta mig 1200 kr....:O  :P

Ska snart ta en snabb dusch sen blir de nog tidig kväll för mig med och gå å lägga mig! Ska upp tidigt imorrn så lika bra å passa på å sova ;)

Hoppas ni andra har en fin kväll =)

Av madeleine - 7 november 2013 13:53

Hela veckan bara massa grått väder och regn =(
Idag hade de inte regnat på hela morgonen! Så då passade jag å linnea på att ta på oss å gå ut en stund å ta oss till affären..men prc när vi kom ut började det regna..SKulle få på regnskyddet på vagnen för första ggn som följde med när vi köpte den. Tog en stund innan man ens förstod hur den skulle sitta..å när den väl var på så täckte den inte hela vagnen :S
Vi tog oss iväg men de bara började spöregna mer o mer..:( Det var inget skydd i rutan framför linnea så att hon ska se..så det regnade in massor på henne iaf :( Efter halva vägen va de bara å rigna niklas å be han hämta oss å köra bort oss å hem igen..
Hade vi fortsatt hade vi vart genomvåta ...skit väder! Å skit regnskydd! Måste ha ett som e skydd på hela vagnen men även en genomskinlig ruta så att hon ser ut! Slippa bli blöt!

Just nu har regnet lugnat sig...duggar bara..får se om deslutar såvi kan gå ut här utanför å gunga lite iaf..nåt måste vi vara ute! Blir tokiga båda 2 å bara vara hemma här :)

Linnea somnade inte för än halv 12 igår..över 4 timmar senare än vanligt ! :( Å hon sov bara en timma extra idag med..
Så övertrött unge med andra ord :P å nu somnade hon inte när vi gick iväg...så fick henne inte somna för än nu vid 1..inte alls bra! Ska väcka henne strax ..annars kmr hon aldrig somna ikväll :)

Så de finns stor chans för grinig liten tjej idag...får hålla tummarna att hon vaknar glad ändå :D:P


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards