mom2012

Alla inlägg den 21 november 2013

Av madeleine - 21 november 2013 21:27

Snart färdig med en josses sjal..ska bara få knappar på imorgon..hade lite tyg över å försökte göra mössa också ..men det minsta på mönstret jag köpte va ganska stort ..så kmr nog inte passa..sen e de så svårt å få dom perfekt rund med..å att de ska bli bra i sömmarna..:/ men de var sjalen hon hade beställt å den blev bra iaf .hoppas hon också tycker de :)

Av madeleine - 21 november 2013 21:01

God kväll! Sitter för fullt å kollar på vagnar..
När vi var i Polen i våras så köpte vi den vanliga klassiska emmaljunga scooter..va helt nöjd med den till början när jag bara använde den ibland..använde yoyon mer..men nu när man mest har emmaljungen känner jag att jag inte alls trivs med den mer å mer..tänkt ganska länge på att sälja den å hitta nån annan..
Klart att scootern är bra..men ja tycker den är " klumpig" och stor..som e bra ibland med ..men tycker inte om att jag inte kan ha linnea mot mig heller..har jag alltid sagt..

Nu har jag fått upp ögonen på emmaljungas nyamodeller..från förra året är det monkey..å den nya från i år som e lite snyggare viking..
Har sett dem i affären å tyckt att dom e så fina! framför allt smala..å perfekt med att man kan ha linnea vilket håll man vill..
Sen finns de mkt tillbehör som e smart till som e perfekt med!!
Denna vagnen kostar dock närmare 6000..men tycker de e värt!
Ska åka till torp imorgon..har för mig lekia har nån av vagnarna..vill kolla in den å testa den :)

Nu blir de lite tv :) ha en fin kväll!

Av madeleine - 21 november 2013 08:46

Idag snöar det ute :) Dock väldigt lite och mest snöblandat..är nollgradigt ute. Men de snöar ;) Längtar tills de lägger sig lite å det blir mer ljust ute :)

I natt sov Linnea väldigt dåligt igen..andra natten i rad..så trötta är vi :P Vet inte varför hon sover så dåligt..om de kan va för att hon inte är hemma..
Skulle kanske sovit hos Linda ikväll men får nog tänka om med det. Om hon sover dåligt här kmr de nog bara bli ännu värre å sova nån annanstans hon inte brukar vara på..=/ 
Får fundera på det..va inte säkert ändå iof :) Men ska förmodligen ner å hälsa på dom en stund i eftermiddag iaf :) 

Imorgon är det fredag å då kmr äntligen min man :) Iof inte för än sent på kvällen eftersom han jobbar kväll..=/
På lördag ska våran bil iväg å kikas på ..båra bromsar e inte som dom ska..måste försöka se felet å sen fixa de! Sen tror jag vi åker hem på lördagen som vanligt! 

Nu blir det å bara vara en stund..vart iväg å grejat i några dagar nu ..träffat folk å vart iväg..nu vill vi bara ta de lugnt en stund :D

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards