mom2012

Alla inlägg den 22 november 2013

Av madeleine - 22 november 2013 13:48

Ojidag vart vi iväg å kolla på vagnen! å jag blev ganska så såld på den!Den verkar jäätte bra faktiskt! Den har så mkt plus å fördelar gämfört med den vi har!!

Sittdelen är vändbar..kan ha henne framför mig lr ha henne frammåt.
Suffletten kunde bli jäätte lång så den täckte nästan hela henne :P 
Den gick ha i sittläge, viloläge och helt liggläge..den vi har nu går bara få en liten bit ner..å är inte alls vändbar utan hon kan bara sitta frammåt..
Den va myycket enklare å köra..2 vanliga stora hjul där bak å mindre där framme som kunde rulla runt så det gjorde det så mkt enklare..sen kan man om manvill köpa till 2 stora vinterhjul till å byta ut de små..så det blir ännu lättare i snön..:)
Tillbehöver fanns mkt av med :) bland annat en förvaringsväska lr va man ska säga å ha på sidan..jäte fint :)
Sen kunde man byta ut suffleten i massa olika färger..de tyckte ja mkt om :)
Imorgon ska niklas med mig till affären imorgon å kolla på den..hoppas verkligen han kmr tycka om den också!
För jag e verkligen såld! Mkt för att kunna ha henne framför mig..å dessutom att den e mkt högre :)

Lekia hade den just nu för 4990 kr..nåra hundra rabatt där..
Men måste först fått sålt min vagn som vi har nu..å så ska vi förmodligen sälja yoyon..som inte kmr användas så mkt ..den går inte ha i vinter å köper vi den här emmaljunga viking så kmr vi inte ha användning för den i vår heller.
Vi får se..först måste ju niklas gilla den också..håll tummarna för det :)

Nu väntar jag på att linnea ska vakna..sen ska vi åka ner å hälsa på josse en stund innan niklas kmr ikväll =) så milo å linnea får leka lite =)

ha en fin fredag alla!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards