mom2012

Alla inlägg den 30 juli 2012

=/

Av madeleine - 30 juli 2012 23:48

Jobbig dag/kväll idag..magen kan göra riktigt ont ibland!
Hoppas de bara e idag de e så =)

Måste även skriva här grattis till Linda å Leo som fyllde år igår! ja känner mig jätte elak som glömde ringa dem!!
Haft mkt i mina tankar i helgen! så förlåt igen gumman! Men du vet att ja aldrig glömmer den..inte ens den tiden då vi inte prata me varandra...;P då gick mina tankar te dig varje ggn du fyllde =)
Konstigt någ e ja as kass på datum å födelsedagar..( tackar mkt för facebook me de att man ser vem somk fyller :P )
Men Lindas sitter alltid i hjärnan..å nu leos så klart =) <3
Så känner mig jätte hemsk nu så förlåt igen gumman! Hoppas iaf att kalasen gick bra i helgen =) Å att man får se lite bilder =)

Nu blir de lite citron vatten å tv :P
Här e lite bilder också från när ja va i sverige på stan me linda,leo, catte å ev :D mys! :D Tror dom hade skoj!!

     
Längtar tills min unge kan va me å leka också ;P hihi

=)

Av madeleine - 30 juli 2012 20:16

Hej å hå...har inte vart vid datorn så mkt de sista men nu e ja här igen =) orkar inte sitta mkt nu heller..precis vilat nåra timmar..hade så ont i magen , har fortsatt detta..antar att de är dom berömda förvärkarna :O fick även huvudvärk på köpet nu när ja vaknade :(

Blev ingen baby sitter heller...niklas tyckte inte den va fin! så nu letar ja vidare..hittade en perfekt i gbg! men skulle komma en å kolla på den ikväll så den lär ju va försvunnen nu.!
Tänkte man kunde kollat på den i helgen! Vi ska på 50 år kalas då hos niklas mamma , Carita =)
Sen ska vi väl kanske träffa hans pappa en sväng också :)
Ska kolla upp om dom har nån stor baby butik där nånstans..i göteborg boorde de finnas tycker jag!!

Gud nu är ja så sjuukt sugen på hemma lagda choklad bollar =) varför kaan inte nån va här å göra de åt mig nu =) Lr hitta orken å ge mig den så ja kan göra de =)
Oh well..nu blir de soffan å sex and the citya om en stund..norska tv3 har maraton varje kväll åvisar flera avsnitt =) de e bra..alltid nåt å se på då om inget annat lockar =)
Ha en bra kväll =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards