mom2012

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

=/

Av madeleine - 30 juli 2012 23:48

Jobbig dag/kväll idag..magen kan göra riktigt ont ibland!
Hoppas de bara e idag de e så =)

Måste även skriva här grattis till Linda å Leo som fyllde år igår! ja känner mig jätte elak som glömde ringa dem!!
Haft mkt i mina tankar i helgen! så förlåt igen gumman! Men du vet att ja aldrig glömmer den..inte ens den tiden då vi inte prata me varandra...;P då gick mina tankar te dig varje ggn du fyllde =)
Konstigt någ e ja as kass på datum å födelsedagar..( tackar mkt för facebook me de att man ser vem somk fyller :P )
Men Lindas sitter alltid i hjärnan..å nu leos så klart =) <3
Så känner mig jätte hemsk nu så förlåt igen gumman! Hoppas iaf att kalasen gick bra i helgen =) Å att man får se lite bilder =)

Nu blir de lite citron vatten å tv :P
Här e lite bilder också från när ja va i sverige på stan me linda,leo, catte å ev :D mys! :D Tror dom hade skoj!!

     
Längtar tills min unge kan va me å leka också ;P hihi

 
 
Ingen bild

Linda

5 augusti 2012 21:11

Kommenterade här för ett tagsen??? Hihi !kanske inte blev ngt?

Skriver ett till utifall du inte fick kommentaren då ;)

Var jätte fina kort du tog :)
Och det gjorde inget att du inte gratta oss den dagen, du gjorde det ju iaf dagen efter ;D Bättre sent än aldrig och när man är gravid så går man i sin egna lilla värld oftast, så vi skyller på det ;D

Hoppas allt är bra gumman min!

kramaar

madeleine

6 augusti 2012 14:41

NEe har inte sett nåt iaf ;)

Haha jo men ja å mitt minne..blir så trött på mig sj :P

jo de e okej iaf..som vanligt..hoppas allt e bra me er med :) du måste fixa skype :P efter vi pratat sist så tog mina minuter slut..dröjer lite innan ja kan ringa igen =) så hade vart guld om du kunde fråga nån om det ;) hihi kramar

 
Ingen bild

Linda

7 augusti 2012 08:52

Oj då måste la hänt ngt då!!
Pappa var på biltema så fick honom att köpa med sig några hörlurar till mig:)
Kan ju testa ngn kväll snart å se om det funkar ;P
Kramar

madeleine

7 augusti 2012 13:55

antagligen =)
men gud va braaa! e de sånna som har en mikronfon på sidan med nu då?
Ja de måste vi, va kul!!! :D kramar

 
Ingen bild

Linda

8 augusti 2012 20:45

Jaa, det tror jag allt :D Ja ska bli kul om de funkar, annars så tvingar jag J att fixa ngt åt mig! Det var tydligen inbyggt på datan men han "städade" ju hela datorn så alla program å sånt försvann.. dummern själv.. (hihi) men jaja! Det ska nog funka detta tror jag så! Men ha de såkul med din syster och sötisen Eveline nu i dagarna gumman :D Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards