mom2012

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av madeleine - 2 juli 2012 13:50

Oj då har inte fått skrivit här på ett tag..men har haft fullt upp hela veckan =)
Förra måndagen vart vi iväg på ultraljudet 3d :D så himla fräckt va de! Nåt ja tycker alla måste göra!
Va en sån härlig känsla å se den lille där inne..å enligt detta ska de bli en flicka :D <3
Hoppas de stämmer men hon verkade väldigt säker =)
Sen efter kom ju malin å jonas till oss..dom var hos oss tills torsdagen Jonas gjorde carbonara till mig som ja önskade :D å malin fixade musselsoppa te niklas ;P hans favorit =)
Dom hjälpte oss massor här hemma med..TACK Ska kolla lite gardiner å grejer!
Sen på torsdagen åkte vi alla ner te u.a =)
Niklas fick gått me ut på krogen me jonas å dem =) De behövde han tror jag! Dom verkade ha väldigt skoj!
Jag hann med å träffa familjen å tom linda å leo en stund Å vi spelade även super mario på wii hos henne. Haha ja va så jävla kass man kul var de kan ja lova ;)
Vilken skillnad de blivit sen de första nintendo..dock tycker ja ändå de första e roligast :D
Önskar ja hann träffa dom mer! Ska försöka ta mig ner när hon fyller år iaf nu i slutat av juli! Beror mkt på magen..den börjar bli stoor nu å allt e väldigt tungt..sover inte alls lika bra heller =/ men jag ska försöka ;)
I lördags åkte vi hem igen..å idag började niklas jobba igen..så nu e de som vanligt..tråkigt :P
Längtar tills malin å jonas kmr upp! De är inte för än slutat av augusti så ett tag kvaar..:(
Men men, bättre sent än aldrig :)
Å just de! Vi var ju å hälsa på jonas å niklas mormor å morfar en stund. Å sen även niklas farmor.  Som hade stickat å sytt massa te bebis Å hon va tydlig med att säga att de inte va de sista hon gjort heller :P Nu när hon vet att de e en tjej skulle hon köpa hem massa rosa :) haha så söt Ja satt å kolla en dag hur mkt sött  de finns å göra..synd ja inte kan sånt själv! Min mamma e skitduktig..men hon får tyvärr väldigt ont i nacken av de :(
Kanske kan få min syster att försöka sig på de? :P
Haha..nee men kmr nog få mer än nog av niklas farmor <3
Nu ska jag ta de lugnt lite huvudvärk idag ..not fun!
Ha en fin dag alla! PUSS

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards