mom2012

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av madeleine - 19 juli 2012 21:01

Såg att de funkade från mobilen förut..va bra =) har inte funkat ladda upp bilder förut när nämligen..cpade lite förut med men den kom ju upp iaf =) å de e bra! har många ggr velat lägga ut från mob =)

Idag har ja varit hos linda..fick träffa alla igen!! va jätte skoj! även fast de va lite mkt där en stund me skrik å sura ungar ;P haha ..men deva kul! tror leo gillade presenten ja köpt te han..hoppas ja =) även felicia ville ha den så ;P
Va inte där allt för länge..linda hade skallebank å ja fick de med ..va inte på farten idag..seg å äcklig! ska träffa linda å leo imorogn igen å äta pizza blir de antaglien! igen..;P gott =)

Tänkte lägga ut en av bilderna ja har på våran ängel!! när vi var på 3d..:) fick in den från mob förut =)
Kanske inte syns jätte bra eftersom ja tog kort me mob på själva kortet ;P
Men här e hon iaf <3

     <3<3<3<3   

Av madeleine - 19 juli 2012 18:22

Ja idag gjorde mamma kallops te mig :) de va såå gott!!:D tack mamma <3 testar blogga från mob nu..än så länge verkar de funka bra ;) ska testa ladda upp en bild med..hoppas de funkar..:) hitta bilden på pappas mob..hon e så fin där :)

Av madeleine - 19 juli 2012 09:38

Hej å håå!! hann inte skriva direkt igår igen..å orkade inte heller för den delen ;P

Tog de lugnt på morgonen för ryggen..deva skönt! Sen hämtade vi ev på dagis..lika kul igen..hon blir så chockad när hon ser mig ;P

Sen ringde ja ju runt å leta efter hjälp för ryggen.. å så ringde ja te en i överby..å dom hade en för normalt pris :D bad niklas köra på mig lördagmen ja hade så snälla föräldrar så dom körde dit migigår =) TACK! <3

Så vi hämtade lilla ev å tog oss te överby =) där hade dom både magband å bälte..för bara 139 kr st =) dom hjälpte mig mkt med , visa hur dom funkade å så. Å de fick bli ett magband! Dom sa att eftersom ja har så ont i hela ryggen tyckte dom den va bäst =) så nu e den inköpt =) tror den funkar faktiskt..hann bara ha den nåra timmar igår..men va inte liika stel å så när ja la mig iaf =) 
Sen blev de en liten fika där med =) å så klart åka hissen..den gillade ev ;P å in en sväng på rusta med..väldigt billigt där inne =) 
Sen blev de pizza när vi kom hem..gott gott =9 passa på när man e i sverige =)
På kvällen sen kom nåra grannar upp å tjata lite å drack..ja va me en stund..de va trevligt =) dock va man väldigt trött men ja va me en stund iaf =)

Idag är planen att ta mig ner te linda om en stund här =) ska träffa hon å leo, å så klart fia, felicia ålilla wilma <3 ska bli jätte skoj! :D
Kmr va där hela dagen =) sen senare på eftermiddagen har mamma sagt att hon ska göra kallops :D hoppas på att detta skeer ;P så gott! får se vad för mat som står på bordet när man kmr hem ;P haha
Jaa allt ja tänker på e mat..helt sjukt..skulle kunna äta nåt hela tiden :p haha
Måste skärpa mig me de =)
Nu måste ja göra mig iordning =) ha en fin dag!!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards