mom2012

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av madeleine - 8 juli 2012 14:45

Jaa jag har haft noll lust å ork att skriva här på några dagar..=/ Inte haft mkt å skriva om heller ;P
Inte hänt mkt alls de senaste..niklas har jobbat kväll å ja har mest bara suttit här =)

Också fått reda på att jonas å malin inte ska flytta hit..har faktiskt ingen aning varför egentligen..känns som dom inte sagt allt..:S allt var liksom bestämt å massor planerat..
Sen bara en dag va de nej.=) att dom vill ta de säkra före de osäkra..så ingen aning..men men..de e deras liv inte mitt :)

Igår va ja å niklas inne i ski å fick köpt oss våra första kläder för våran bebis <3  ett par rosa bodys..sköna sockar å ett par stod de i <3 mom å i <3 dad :) så himla sött! Hm hade även bodys där de stod de men bara i stora storlekar..=(
Föröska hitta sköna byxor å ha första tiden med..men tydligen e storlek 50 å 56 väldigt populärt i hm..allt va slut..inte konstigt när de e billigast där! Ville så gärna haft rosa å grå byxor till henne som fanns =) får väl kolla i u.a
Förmodligen blir de så att ja åker te u.a nästa vecka igen när niklas jobbar kväll =) så får gå å kika lite då..tänkte också försöka klippa mig då..
Blir väl sista gången på ett tag ja kmr kunna va där sj så där innan bebis kommer <3
Börjar ju närma sig nu =) :D
Måste kolla på lite saker med..kollade en lite på allt man behöver ha hemma de första månaderna..å ja..de va mkt mer än va ja trodde :P ja som tänkte att ja inte hade så mkt kvar..men ikke :P
Har en del å köpa..
Får lösa detta framåt =)
Nu blir de sega ännu mer på denna söndag med detta underbara regnväder =)
ha dee

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards