mom2012

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av madeleine - 20 juli 2012 22:56

Jaa idag har de vart en bra dag =) först blev de ju ner te linda å leo..äta goood pizza :D blev propp mätt! ingen av oss hade ätit frukost för att vi skulle äta pizza..båda åt nästan upp hela haha =) deva gotT=) ja brukar annars bara äta hälften=)

Sen gick vi alla ner te stan där vi mötte upp min syster, ev å malin =) blev en liten fika på torget! Va rätt skönt väder just då.så de va toppen =) sen gick malin vidare å vi gick te en liten lekplats i parken..leo å ev fick gunga lite å springarunt  =) sen blev de lite koll på stan då..ja orkade inte kolla så mkt..å ja glömt ÅTER igen ta mig te apoteket å hämta ut min medicin..å skulle även haft mascara men den glömde ja med :P 
Sen fick linda gå hem me sin trötta leo å ja följde me systerå ev hem =) Fick träffahennes katt igen som har kommit tebaks te henne..va ett par årsedan sen sist =) men de bryddesig inte han om..de tog inte lång tid innan han hoppa på mig å tryckte huvudet på mitt å bara ville keela..å kurra som en galning :P haha
Fick lekt lite med ev med! hon gjorde mat te mig ;P va mysigt! fick sett min syster rensa svamp också..en syn ja aldrig trodde ja skulle få se :P haha
Hon skulle ha de i sinmat..som vaväldigt god =) tjuvsmakade lite på den =)

Imorgon ska ev komma hit mamma å pappa ska passa henne i helgen för catte jobbar =) så hinner träffa henne lite innan ja åker hem, så de e bra :) Niklas ska komma runt ett! då ska vi köpa lite på torp som vi hittar..kanske blir att man går in på nordby barn butik en snabbis med om orken finns..dom har tydligen sommar uppet hela juli till 8 på kvällen. Mycket bra =) Ganska dyrt därr inne iof..får se hur de blir =)

Nu ska ja snart sova...e trötter..tack för idag, linda,leo,malin å lilla ev <3
God natt folkens! :) 

Av madeleine - 20 juli 2012 12:47

Jaa nu saknar ja niklas som en tok!! e inte van att inte träffa han på över en vecka :P
Men imorgon kmr haniaf =) då ska vi kika å få köpt hem lite grejer te bebis =) måstebörja me de nu såvi har allt när hon väl kommer till oss <3

Om en stund blir de pizza hos linda =) sen ska vi ta oss ner till stan å förhoppningsvis kommer min syster yster förlja med också =) måste bara klicka me allt..trötta leo å trötta ev :P hahaha..å matå grejer =

Men tror de kmr gå bra =) Ska kika lite på kläder..catte ska ha smink =) ja kollar på allt..behöver både mascara å nåt som täcker magen ;)

Rätt skönt väder ute med! va lite regn förut å mulet men nu börjar de spricka upp=9 verkar bli en bra dag!!
Hoppas ni andra får en bra dag också! :) 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards