mom2012

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av madeleine - 5 juli 2012 19:48

Idag är det riktigt varmt ute..för en ggn skull :P dock inte direkt orkat vara ute mer än kolla posten typ :P e så tragiskt..ja vet :P

Har iaf fått gjort mig makrill idag..de va gott =) Röjt upp de lilla ja orkade också..inte alls mkt men får försöka meer imorrn =)
Hade grannens katt på besök nyss med..han kolla ut mig i fönstret när ja åt min fisk haha :P han kom in en stund sen okcås de va mysigt..längesen =) Så han fick lite makrill :PDe verkade va gott..de gick snabbt ner =)

E lite nervös för imorgon när vi ska te nav..orkar inte me om de ska krångla massor igenå saknas massa å skit..sist tog de flera månader innan dagpengarna kom igång liksom..:(
Jaja..de löser sig väl...

Å förresten måste ja ju rätta mig från sista inlägget..:P Niklas sa att de va så att han körde truck igen på jobbet. Vilket han inte gjort på ett å halv år pågrund av sin rygg..
Ändå fast de hade gått så lång tid gjorde han mkt mer än de andra..hörde att han  gjorde de idag med..gjort va man ska göra på en hel dag på bara 3 timmar =) Visst e han duktig :D
Men nu har ja rättat de iaf ;)

Nu får de väl bli tv lr nåt igen..så seegt..

Av madeleine - 5 juli 2012 09:19

Jaa jag gick upp för en stundsedan här..va ett tagsen ja gick upp så här tidigt utan att man ska göra nåt..:P men vaknade å va så sjukt hungrig!! även fast ja åt innan ja la mig :P magen höll på å kurra ihjäl sig..:P

Blir nog att sova en stund till snart dock..e sjukt trött!!
Ska ja vara vaken från nu kmr de verkligen bli en lååång dag..spc när niklas jobbar kväll..=/

Hoppas på att vi kan åka å iaf kolla lite på bebis kläder i ski i helgen..så man har nåt å göra en stund..blir så långtråkigt å bara sitta här..å norsk tv..borde skämmas! aldrig nåt bra å se på :(

Imorgon ska vi till nav igen..ska träffa en å prata om föräldra pengar..förhoppningsvis e de inte krångligt å inte kmr cpa som de alltid gör när de gäller få pengar från dem..!! Måste iaf fått sökt de nu så..

Är så stolt över niklas också..han har vart borta ett tag från jobbet. Å igår hade hans chef kommit fram att även fast du vart borta ett tag så plockar han fortfarande dubbelt så mkt än de andra :) Han e så duktig!! <3

Ne nu ska ja äta upp min macka å sen gå in å lägga mig bredvid min snarkande sötnos..:P

See yaaa

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards