mom2012

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Rääkor =)

Av madeleine - 27 juli 2012 17:11

Hej hej! jaa idag ska ja äntligen få mina efterlängtade räkoer :D dom kostar dock 199 kr kilo :O men ja tyckte ja förtjänade de nu ;P haha
så de ska bli mums ikväll! göra lite varmt bröd med å vitlökssmör på de =)

Idag har vi också hämtat mitt paket från ellos..beställde 3 mamma toppar där..å ja e riktigt nöjd :) passade bra!

Har suttit som en galning å kollat på babysitters å så på nätet...finns väl en del på finn å blocket å så..
Men ja önskar verkligen vi hade råd te en ny! men då får man räkna med 600 kr..nåt som niklas väägrar gå me på..=/
Finns massa fina å me olika funktioner idag!å de underlättar jätte mkt å ha de sen med de säger alla! vilket ja sj kan tänka mig att de gör också!

Här är några ja riktigt fastnat för!!

599 kr   399 kr    695 kr   599 kr   599 kr
den beiga e ju den billigaste som man kanske kan tänka på..men frågan e om den e bra? hade inte fått de bästa betyget..men den verkar enkel å bra..men favoriten e nog den ljustrosa som även har litet solskydd =)
Men aa de e ju pengar då..men drömma får man ju göra?:D
Får hålla koll på finn om de kmr in nåt bra =)

Nu ska ja röja upp lite å göra iordning för räääkor :O:P
Ha en fin kväll!!

 
 
Ingen bild

linda

27 juli 2012 20:01

haha du och dina räkor :P Hoppas de smakade riktigt gott iaf då ;)
Roligt att höra att topparna passade =) Är väldigt svårt att veta sånt annars, speciellt när man är gravid ;)
Vilka fina babysitters du hittat =)
Kan ju alltid sälja den efteråt! Men kommer säkert in ngt bra begagnat oxå!! Du får hålla utkik !
Hoppas allt är bra fina du! Saknar att ha dig och goa magen i uddevalla!!
Många kramar från oss <3

madeleine

27 juli 2012 23:46

haha jaa men dom va gooda ;P
aa skitsvårt! så ja e riktigt nöjd!
aaa visst e dom fina! har inte råd te de nu..får se hur de blir..hoppas de blir en bra tillslut iaf :D vill bara ha de bästa te min ängel! de bästa som går iaf :)
jo då segt här hoppas du har bättre dagar nu med! saknar er massor med! snart fyller ni år ..å blir gamla ;P haha
kramar till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards