mom2012

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

gott humör

Av madeleine - 13 maj 2014 08:38

Har sovit riktigt dåligt inatt men ändå var jag för en ggn skull på riktigt bra humör när vi gick upp idag! Har inte vart de på ett bra tag egentligen..efter all jävla skit som hänt och händer..bara nya saker hela tiden..
Jag är så arg, besviken och irreterad...förstår inte hur vissa kan bete sig...usch!
Men igår sa ja till mig själv att ja tänker inte lägga mer energi p åde! Det är ett avslutat kapitel! Tänker inte låta npn annan förstöra mer varken för mig eller andra! Punkt slut! 
Så nu e ja på bra humör :) Ser framåt! Gick bra på dagis idag..idag behövde jag inte ens hålla henne i famnen utan hon gick bredvid mig å höll mig i handen <3 Sen sträckte hon händerna mot fröken! Så sött! 
Hon somnade själv i rummet tillslut igår kväll med :D Och inte hört nåt alls under natten nästan :O Lite konstigt ändå för hon e lite småförkyld och väldigt snorig..men de e skönt hon sover bra ändå :)

Måste säga att jag trivs så väldigt bra i strömstad med! Från början ville jag inte alls flytta hit..då vägrade jag nästan! Då kunde jag bara tänkte mig gbg lr u.a igen..
Sen så var jag mer med på tanken och sen blev de ju att vi bestämde att flytta hit! Och var glad jag är för det! Trodde inte jag skulle trivas så snabbt heller! Men de gör jag! Så mysig stad! Och de tar bara nån timma till u.a om de e nåt..
Gick ju bra sist å ta bussen ner med linnea om man åker när hon ska sova..ska åka imorgon med..men förhoppningsvis med tåget denna ggn ;) Som va sönder sist...:/
Går de bra imorgon med kommer jag kunna åka ner oftare så jag får träffa linda å leo mer också! <3 Vi ses alldeles för sällan!! De måste det bli ändring på! 
Sen tycker ja mkt om att kunna åka te mina föräldrar också om jag vill! Det vet jag att Linnea älskar med <3
Ska se om vi kan ta oss te ljungskile också mer i sommar när farmor carita är ledig :) 
Man får passa på träffa alla i närheten :) 
Å förresten..vi har köpt ny bil! En ford :) Som drar vääldigt lite :O chockande lite :P
Volvon drar så sjukt mkt å eftersom niklas pendlar så mkt varje dag blir det dyrt! Så den nya bilen är guld värd!
Han vi köpte den av påstod att han kunde åka ifrån gbg till sthlm och tebaks på en tank! 
Upp till bevis e det när vi ska åka å hälsa på malin , jonas å wilhelm i sommar :) Man kan ju verkligen hoppas att de stämmer..då e de ju väldigt billigt :D
Igår var vi även iväg å fixade en iphone till min man :) Han har blivit helt fast i datorn så han trodde på mobilen med! 
Jag har alltid tyckt att mobilen är snygg..men att alla köper den för märket! Du betalar för märket helt enkelt :P
Även säljaren sa de att iphone inte har allt som de nya mobilerna har..men sen vet man inte va den nya iphone kommer att komma med senare när väl den kommer! 
Men niklas verkar än så länge nöjd :) Jag har bara kollat lite och den ser ut som den e bra :) Fin är den iaf! Får se hur det går med den :)
Jag själv är iaf väldigt nöjd med min samsung ;) 

 
 
Ingen bild

Malin

13 maj 2014 09:48

Mycket bra inställning gumman. Drama har man inte tid och ork med. 👍👍
puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards