mom2012

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av madeleine - 4 maj 2014 20:15

Linnea har sovit inne hos oss sen vi flyttade hit..nu har hon äntligen börjat känna sig hemma här ordentligt så nu tänkte vi låta henne sova i eget rum :) Vi gjorde i ordning det mesta i hennes rum igår..det som gick :) Behövs mer grejer..spc inredning..men de får vi ta längre fram :) Ska iaf fixa ett litet bord och stolar till henne :) 
Igår ville hon inte alls somna där...men när hon väl hade somnat la vi henne där inne..hon sov faktiskt där hela natten..hon grät några gånger men inte mer än så..hon somnade om..så de va inte illa för första natten :)
Idag somnade hon där inne ..tog en liten stund men tillslut somnade hon in..så nu ska vi se hur denna natten går..får hoppas de går bra! STora tjejen nu ! :)
Känns väldigt konstigt att inte ha henne bredvid mig ..jag har inte sovit så bra i natt heller har mest legat å lyssnat om hon skulle gråta :P Oroliga mamman som vanligt ;P
Ska lägga mig om en stund jag med..jobbiga veckan som kmr nu..niklas jobbar kväll :( Dom veckorna e alltid tråkiga..Ska till ams imorgon ..få de gjort :) Ska även för första ggn cykla med linnea bakom mig till dagis..undrar hur detta ska gå..men de går nog bra...hoppas jag  :P

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards