mom2012

Alla inlägg den 6 maj 2014

BVC

Av madeleine - 6 maj 2014 09:47

God morgon! 
Om en stund ska vi hämta min docka tidigare på dagis för att ta oss till bvc för första ggn i strömstad. :)
Har bett Norge skicka papper ifrån dem där det står allt om henne som jag skulle haft med idag. Men dom har inte kommit..konstigt..får ringa å fråga idag om dom glömt bort det :S
Har inte mätt eller vägt Linnea på länge nu..så hoppas på att vi gör det idag :)
Ska även prata om hennes mage..
Idag när jag lämnade Linnea gick det inte lika bra ...väldigt ledsen..vet inte om de hade med å göra att niklas var snäll å körde oss eftersom det regnade så..å då började hon gråta direkt när ja tog henne ur bilen..
Så kändes lite som att hon ville vara med pappa..hon träffar inte honom så mkt dom här veckorna när han jobbar kväll..=/ Så kan tänka mig att de hade lite med det å göra...
Dom har inte ringt ifrån dagis så antar ju att det går bra iaf :)
Så jobbigt å se mitt hjärta gråta så bara :( 
Ska bli skönt å hämta henne tidigare nu om en stund! pussa lite extra på henne :) 
Nu blir de å göra sig iordning! ha en fin dag!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards