mom2012

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av madeleine - 21 maj 2014 18:38

Idag har det varit riktigt sommarväder! Iaf varmt..molnen kom vid 1 sen har det varit mulet resten av dagen..men fortfarande varit väldigt varmt å skönt :) Just nu ösregnar det ute..men nu ska vi inte gå ut mer för idag så nu gör de inget ;) Linnea somnade precis..har vart en ganska seg dag..
Har vart ute å lekt 2 ggr..fördriva tiden! :) Niklas har lärt henne att plocka blommor..så när vi säger de så springer hon iväg till gräset och plockar..man får akta sig så hon inte går till grannens ;P
Hon älskar mest ta blommorna som går att blåsa på :) Ser så sött ut när hon blåser allt hon har för att de ska gå!! Idag kom hon även på att om hon springer med dem så lossnar det från blomman med! <3 sötnosen!

         

Nu sover Linnea..hon har inte hostat preciis lika mkt idag iaf som tur är! Men ja kommer nog att ha hemma henne ifrån dagis hela veckan..
När jag pratade med dom idag sa dom att de går magsjuka nu..barn hade spytt i förrgår och igår..så nej tack :P Försöker hålla oss ifån de om vi kan :)
Lite dumt att hon missar dagis sp mkt men hellre det och att hon är frisk :)

Har börjat kolla på en ny serie..lr ny..den har funnits länge..jag har aldrig kollat direkt på den bara ;) Private practice :) fanns hela 6 säsonger! Det gillar jag för jag har fastnat i det helt :) 
Kan jag se ett par avsnitt varje kväll när Linnea somnat :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards