mom2012

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

1 dag kvar..<3

Av madeleine - 30 april 2013 18:21

Hej! :) Inte haft tid alls typ det sista att skriva. Haft fullt upp med att fixa massor, och varit i Sverige de sista dagarna!
Idag har jag varit på torp å blomsterlandet och fixat de sista inför bröllopet! Imorgon gifter  vi oss :D:D:D De har gått fort samtidigt som det har gått sakta :) Imorgon är äntligen dagen här :) 
VI kommer att gifta oss borgeligt..sen ska vi ut å äta lite middag..sen på torsdag drar vi iväg på våran efterlängtade resa <3 Som vi har längtat =) DOck mkt å tänkte på inför resan..med packning å mat för Linnea..de e inte bara å bara som sagt ;P
Det mesta är färdigt nu..har lite övervikt på våra stora väskor men får föra över det på handväskorna imorgon!
Är lite nervös hur de kmr gå med barnvagnen..niklas vägrar ju ta den som handbagage som den e godkänd som....:P
Vet hur slarviga å så med dem på planen..har ingen lust å få en söndrig lr smutsig vagn tillbaka :)
GAnska nervös för detta faktiskt...men men..
Nu blir det snart middag..sen blir det bada lilla Linnea..noppra ögonbrynen..måla naglarna..små saker inför imorgon helt enkelt ;P
Å imorgon en stund efter kl 2 kmr jag vara FRU JUNGBLOM! <3 wiiie!! Kan inte vara lyckligare <3
Hoppas ni andra får en fin dag imorgon med =)
Nu kmr de inte bli mer skrivande här för än vi kmr hem ifrån semestern :) ett par veckor dit ;P 
Ha de bra så länge alla!!

Kram från oss

 

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards