mom2012

Alla inlägg den 2 april 2013

Av madeleine - 2 april 2013 17:15

Hej..
Idag är jag inte pigg för fem öre..
Linnea va vaken i natt en sväng å så har ja sovit dåligt..å mår inte 100 än heller..
SSå idag har de vart lugnt..åt middag förut å de tog bara några tuggar så mådde man skit illa igen..usch..

Såg en väns ultraljuds bild idag! <3 Så spännande å se livet i magen! Känns som igår man var å skulle kolla på linnea..va fort de går!! :O när dom föder sitt barn kmr linnea vara 1 år..vart tar tiden vägen? :)
Min lilla dam har fått sig en personlighet å man har lärt känna henne bra nu! Pratar för fullt med! Känns som krypning är på G..lr iaf åla sig..hon försöker mkt ibland! Dock händer inte mkt mer än att hon tar sig runt lr bakåt ;)
Hon förstår så mkt vad som händer runt om kring henne med! Det händer mkt å de händer fort :)

Förresten har niklas blivit nominerad till månadens anställd på sitt jobb :) visst e han duktig =)
Får hålla tummarna att han vinner också! :)
Nee nu får ja ta tag i den tråkiga tvätten..
Hoppas ni har en roligare dag än mig =)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards