mom2012

Alla inlägg den 8 april 2013

Av madeleine - 8 april 2013 20:32

Japp min dotter e ju inne i en inte sova period..hoppas denna kmr gå över snabbt! hon e väldigt trött å nu ligger vi i sängen , har gjort en stund nu. Men inte ska vi sova för de! nej nej, inga planer på detta! Bättre å ligga å leka :P tokunge! :P
Så nu ligger hon här med sin leksak..jag kollar runt lite på nätet..hpopas på att hon tröttnar snart å vill sova..hade varit väldigt gott å sova så ^^
Niklas ska jobba över inatt som vanligt =/
Imorgon kmr kanske Caroline hit :) då blir nog dagen roligare iaf :)
Natti på er!!

Kram från oss

Av madeleine - 8 april 2013 17:42

Mmm idag är jag trött...ovanligt va?;P
Har inte ork till nåt idag ..försöka sminka mig lite för å bli piggare men hjälpte inte..bakade en kaka för å få tiden gå lite men efter deblev ja helt slut igen..ingen lust till nåt helt enkelt! Linnea e inte på sitt bästa humör idag heller..så de går bra idag..not..:P
Idag har de vart sol nästan hela dagen..så stör mig att jag inte tagit mig ut..men imorrn tar vi nya tag! hoppas på sol då med! :)
Nu är snart min kaka färdig..får hoppas den går å äta iaf :)

Lite bilder ifrån helgen å så :)

Kram från oss

           

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards