mom2012

Alla inlägg den 22 april 2013

Av madeleine - 22 april 2013 12:09

Hej =)
Ja jag har en del kvar att köpa å fixa inför resan å bröllopet :) Ska ta mig ut idag å fixa det mesta utav det tänkte jag! SÅ man fått de gjort! Resten som e kvar sen tar jag i sverige :)

SKa kanske me caroline sen till en affär i ski som har brud accessoarer! VIll ha en fin blomma lr nåt till håret å så :)
Fick köpt en ny klänning å gifta mig i..den andra passade ju inte så bra =/ hittade en på gina tricot av alla ställen...inte handlat där på länge..:P kostade bara 200 kr med :) ännu bättre ;P
helt vanlig vit klänning :)
Det konstiga var att vi sprang i hela femman...kompassen ..NK..i gbg å nästan ingen affär hade mkt vitt :S tycker synd om dom som tar studenten med..:P borde finnas massor! men men, ja hittade en iaf :D så ja e nöjd! Ska bara hitta ett bälte å ha runt kanske..får se..som livar upp det lite!
Kollade prc vädret nästa vecka..regn på våran dag..usch ..hoppas verkligen de hinner ändras!! :)

Nu hoppas jag caroline hör av sig snart annars får ja få upp niklas snart så får vi åka in till ski  :)
Skönt att kunna göra de påen vardag..på dagen..inte mkt folk då heller :)
Hoppas ni andra får en fin dag med :)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards