mom2012

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av madeleine - 11 augusti 2014 19:40

God kväll!

Idag har det varit riktigt konstigt väder..på morgonen var det helt svart och regnade i ett...sen när Linnea slutade dagis var de blå himmel och nästan inga moln..men blåsigt! Så efter Linnea sovit tänkte jag att vi skulle ta en promenad till stan en sväng..hann in på lindex i max 20 min och när jag kom ut hade solen försvunnit..
från nånstans på den lilla stunden hade det blivit helt svart på hela himmlen och spöregnade..??!  vart kom de ifrån liksom..så de va ingen roligt promenad hem med en grinig dotter som skrek i barnvagnen..hon hatar när man tar på regnskyddet!! Och jag blev hela blöt..min regnjacka hjälpte inte så mkt..hade ballerina skor på mig med..gick plaskandes hem i dem tillslut :P 
Aa de va inte skoj..hemma fick linnea lekt med lite playdo och busa runt en stund så hon blev gladare igen :)
Fick köpt en klänning och topp till henne idag..och jätte söta skor på rean :D

         

Nu sover Linnea och jag ska nog sova snart med...men först..lite vänner ;) 

Av madeleine - 11 augusti 2014 07:18

idag spöregnar det som bara den..gjort sen vi gick upp..mörkt å grått..och enligt smhi ska de va liknande hela veckan?? usch..
ja hoppas linnea å barnen får vara inne när de regnar så mkt...kan ju inte va kul å leka i det??
som tur är jobbar niklas kväll och kan köra oss och lämna linnea på dagis..annars hade ja haft lite panik :p
nu måste vi ta å göra oss i ordning snart..ha en bra dag alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards