mom2012

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av madeleine - 3 augusti 2014 10:00

Pratat med min man..han kommer hem idag!! :D Iof inte för än sent ikväll..men de gjorde mig gladare direkt! <3 Detta var sista ggn jag var borta ifrån min man så här länge..aldrig mer! :P  Mitt hjärta klarar det inte ..

Idag är det skitväder ute..så idag blir de lite städning..linnea ska få leka med lera som mormor å morfor köpt till henne :) Sen ska jag göra mormors kyckling idag! Är inte ofta jag gör den men ibland när tiden finns så passar jag på..den e inte alls lika god som mormors..men en bit på vägen iaf ;P

Linnea är så söt..vi har ringt niklas igår och idag och hennes ansikte lyser upp när hon hör sin pappa i luren! hon blir jätte glad å säger hej hej hallåå! sötnos! Hon kommer blir så glad hon med när pappa kommer hem! Fast hon kommer inte få träffa honom för än imorgon..hon går här å frågar efter pappa en hel del..så ska bli skoj å se hur glad hon kmr bli =)
Imorgon öppnar dagis igen..dom har ju haft stängt i en månad..så nu ska hon tillbaka dit..
Jag undrar hur det kommer att gå..har inte varit där på en månad plus att hon ska börja på en ny avdelning eftersom hon snart är två år...
Kan finnas en chans att ja kommer få vara med henne...vi får se! 
Nu ska jag snart försöka lägga linnea en stund..funderar på att vila en stund jag med ..ögonen vill inte riktigt vara öppna idag ;P
Hoppas ni andra får en fin dag å har bättreväder än vi ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards