mom2012

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av madeleine - 6 augusti 2014 14:12

lyssnar på linnea som sitter å pratar för sig själv...mammaaa mammaaa dioo diooo moomooo pappaaaa diooo...sötnos ?

Av madeleine - 6 augusti 2014 09:30

Idag när jag lämnade Linnea på dagis gick de bra..inget gråt..bara lite gny men hon sträckte även händerna till fröken för att komma till henne. Så de känns bra :)
Är väldigt härligt ute idag med! Inte för varmt eller kallt..och sol :) Men de känns att sommaren faktiskt är påväg bort nu..va lite kyligt imorse..
Dags att börja kolla efter höstjacka å sånt till min prinsessa! Blåser lite mer när man cyklar med så får fixa nåt ganska snart! 
Sen är det snart dags och handla vinterkläder och skor och allt till vintern! Känns som man måste köpa nytt hela tiden :P Barn växer ju så fort med så kläder blir fort för litet..vet inte hur MYCKET kläder jag har på vinden nu??! Som är för smått..funderar på att rensa allt det någon dag och kanske sälja det som går..ingen ide det ligger på vinden och skräpar :)

Vi funderar på att sälja våran soffa och fotölj nu med..även fast den är skinn så är den vit och det går bara inte ihop med små barn ;) Även fast de är den skönaste soffan jag haft så får vi bita i de sura äpplet och sälja tror jag...
Ingen som är intresserad av vit skinnsoffa ? 2 sitts och en fotölj? ;) Bio soffa..elektrisk :D 
Ska se om jag får ork att ta kort också och fått ut den på nätet nån dag iaf så får man ju se :) 
Vi får se hur det blir med den saken :) Riktigt tråkigt att behöva sälja den dock! Men så e de..man lär sig av sina misstag..vitt + barn = inte bra ;)

Nu blir det lite frukost innan jag hämtar min prinsessa :) Ha en fin dag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards