mom2012

Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

Hur tänkte jag där?!!

Av madeleine - 4 juni 2014 20:03

God kväll..Linnea ligger just nu i sängen och tror hon håller på att somnar iaf..jag själv är helt slut..
Förut fick jag för mig att vi skulle ner till stan för å leta pysselsaker..
Har vart grått och mulet hela dagen men inte regnat..så tänkte att vi tar cykeln! Behöver ingen vagn för en affär..
Nee inte alls..som sagt hur tänkte jag då?!
När vi väl närmade oss började det ju så klart regna...och väl inne i affären när vi fått med oss hjälmar å väskan å sånt..( som annars kan ligga så bra i vagnen) ..så springer linnea runt å tar allt hon ser ..å lyssnar på mamma när hon säger nej? absolut inte! hon va väldigt nära på att öppna en leksak med..va tur jag hann å stoppa henne så jag slapp betala den :P
Va bara surrigt..å stressigt..å varmt ..fick gå å bära massa grejer med..
Väl där vid pysselavdelningen så hade dom mkt..men inget för hennes ålder..i stort sätt allt var ifråån 3 år..:/ 
SÅ gick bli en målar bok med nya pennor och ett pussel..hittade inget roligare en så..gick in en snabbis på ica för att köpa karamelfärg som man kan ha till trolldegen..där fick linnea syn på en festis som hon bara skulle ha å fick utbrott!!
Själv hade jag händerna fulla med kläder och påsar å att sen få henne gå med mig va ju svårare än nånsin..efter en stund kom vi iaf ut ur affären..skulle egentligen gått å kikat runt lite mer men nej tack sa vi då ;) Satte oss på cykeln å tog oss hem igen..problemet där var sen att ja hade bara en liten korg på cykeln så allt fick inte plats..gillar inte ha saker hängande på handtagen men så fick de bli nu :P

Så nej ..även fast de går mkt fortare med cykel..så får de bli vagnen i fortsättningen!! Den underlättar ju så mkt mer än va man tror :P

Nu ska jag bara ta de luuugnt och njuta av lugnet en stund =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards