mom2012

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av madeleine - 2 juni 2014 19:36

Jaa vissa kvällar kan väl va bättre..när linnea vägrar sova..
Hon bara ligger å pratar eller grinar där inne i sängen..å vägrar ens försöka..
Hon lyckas oftast göra de dom kvällarna man har minst tid också..är jätte trött idag och vill helst bara sova..men först måste disken tas hand om..tvätten hängas upp och måste även försöka hinna en snabb dusch..helst allt innan 9..behöver verkligen få lite mer sömn i natt..
Men just nu verkar inte linnea vara ens nära påa tt somna...=/
Kan inte ta disken nu medans ja väntar heller eftersom de kan låta en del...ska försöka ta tvätten snart iaf så nåt blir gjort medans ja väntar på att hon somnar!
Ska bli regn resten av veckan såg jag med..så där skoj! Är så svårt å roa linnea inne då..får hoppas de inte regnar massor så man iaf kan va ute längre stunder!

Nu ropar tvätten!!  Ha dee!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards