mom2012

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av madeleine - 11 juni 2014 21:02

Nu har jag målat bokstäverna..klippt ut papper å klistrat på..nu fattas de bara limma fast nåt där bak så ja kan hänga upp dom på väggen..
jag blev såå nöjd å de e riktigt kul att pyssla :D

Av madeleine - 11 juni 2014 10:16

Vart på intervju idag i stan på systembolaget :) Dom behövde fler över sommaren! Så jag fick jobbet :D :D :D börjar redan på onsdag :) 
Är bara över sommaren in i augusti sen kanske helger om de behövs om man sköter sig ;) Men det gäller ju få in en fot =) Å få mer referenser framför allt :)
Nu är jag glaaad :D  Trodde inte han skulle erbjuda mig jobbet så där direkt idag :)
Ska även på kurs i u.a den 24e för detta å så :) 
KOmmer att jobba mån-fre 9-18 och varannan lördag :) Blir kanon! Kommer va jätte nervöst i början..kommer vara fullt upp där hela sommaren avv norrmän spc ;P  Tur jag kommer förstå va dom säger ;P
Linnea kommer att få gå hela dagar på dagis nu..hoppas verkligen att de kommer gå bra..
Ska snart åka å hämta henne å få berättat för dagis med så dom blir förberedda på detta med :)
Bra dag idag :D

Ha de gott folkens!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards