mom2012

Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

Västtrafik

Av madeleine - 4 juni 2014 09:20

Fick hem ett brev från västtrafik denna veckan..Om jag svarade på några frågor så ska jag ( om ja fattat rätt) få ett kort å åka gratis i hela västra götaland i hela 2 veckor :) 

 

Har svarat på frågorna..så nu antar ja att de bara är å vänta på de där busskortet då..hoppas ju på att de kommer idag..eftersom jag vill kunna åka till u.a imorgon :) Tror det ska gälla där med eftersom de står hela västra götaland :)
Så håller tummarna att dom är snabba och att det kommer med posten idag :)
Fast de e ju västtrafik vi pratar om..kanske ska va glad om de kommer i sommar ;P hehe

Idag är det grått och reegnit! :( Tråkigt som bara den!
Blir väl en seg dag idag med..ska kanske ut och övningsköra en stund innan vi hämtar våran prinsessa! Sen ta oss till jysk å hitta en rullgardin till Linneas rum så vi slipper ha en filt hängandes där :P Hon vill ha ganska mörkt för att somna ..och det är inte lätt när det är ljust ute länge nu på kvällarna =/ Så får hoppas vi hittar nån bra på jysk :)
Står att det ska regna en hel del under dagen..och när det gäller regn brukar dom ju nästan alltid ha rätt =/ Men oom de skulle va mest uppehåll får vi nog ta oss ner till Lekia i eftermiddag och hitta lite pyssel grejer att hålla på med här hemma :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards