mom2012

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av madeleine - 9 juni 2013 19:51

Tog nästan hela dagen..:P Blev många pauser medatt göra annat som att göra mat å sånt..sen så fick jag för mig mitt i stäningen att jag skulle rensa kläder...å de va inte roligt att ta linneas bit..har nu 2 överfulla säckar med kläder som inte passar henne längre.....De va inte längesen jag rensade å köpte nya kläder i hennes dåvarande storlek..å nu har hon redan gått över dem..:P sjukt fort de går!!
Hoppas verkligen vi hittar massor med billigt å fint till henne i Polen!
Men nu e ja i stort sätt färdig iaf..:) Nu ska de bara tvättas, strykas å packas så den biten e färdig med innan vi far iväg =)

VI har även gottat oss med en glass när vi vart färdiga :) hade strutglassar i frysen med jordgubbskräm i :) Linnea fick smaka å älskade det! Blev helt till sig..tänk att det finns så goda saker att äta ;P haha

   

Bilderna blev visst på fel sida ser jag nu..verkar inte gå å fixa heller :( jaja..ni ser nog iaf hur nöjd damen är ;P

Nee nu ska jag snart få min prinsessa att sova för natten! Sen blir de väl ta de lugnt framför TV:n en stund innan man lägger sig själv :)
 
Kram från oss

Av madeleine - 9 juni 2013 12:15

Morrn!
Har dragit igång med mitt storstädande =) Nu blir det en liten paus för Linnea somnade och jag höll på i sovrummet..typsiskt..ska snart börja i köket istället =)
Idag var de faktiskt michael jacksons musik som fick mig på bra humör å börja städa..fick igång mig ordentligt! SJukt bra musik han har gjort! 
Nu har jag hans låtar på max volymen på spotify i hörlurarna en stund så kanske jag kommer igång ännu mer =) 

SEnare när de e klart med städningen ska de tvättas..strykas å börja packas lite!
Satt å läste igår om solkräm på bebisar under ett år..e ju typ helt förbjudet..
Men så var jag inne på apotekets hemsida och läste att när dom är över 6 månader så är det okej å ta lite på ansiktet, händer och fötter. Eftersom man inte kan skydda dem..
Så klart att man ska hålla sig mest i skuggan..men man kan ju inte undvika den precis hela tiden..så hon har fått sin söta UV dress som vi prövade igår..passade perfekt =) Och imorgon ska vi åka bort å fråga efter den bästa krämen för henne! VIll inte att hon ska bränna sig :(

På tal om det, så märkte jag igår kväll att jag lyckats bränna mig lite på ena axeln, kinderna och högtst upp på pannan :P
Smörjde aldrig in mig igår..trodde inte solen skulle ta så mkt när den väl var framme..:P Plus att vi inte var där så länge...jag underskattar alltid solen ;P not good!
Idag är det inte det bästa vädret...ser ut som molnen växer ihop sig för att bli regn =/ plus att det är lätt storm ute :P
Hoppas regnet inte kommer iaf..för har planer för att grilla lite idag :)
VI får se vad vädret bjuder på sen ;P

 Nej, nu ropar städningen :O :) Ha deeee

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards